اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت رامسر:

پویش چهارشنبه‌های ورزشی در ادارات جدی گرفته شود

پویش چهارشنبه‌های ورزشی در ادارات جدی گرفته شود
رئیس بهداشت و درمان رامسر بر لزوم توجه مسئولان به ورزش همگانی و توسعه آن در جامعه تأکید کرد و گفت: پویش چهارشنبه‌های ورزشی در ادارات جدی گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا مبشری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با بیان اینکه پویش چهارشنبه های ورزشی باید در ادارات جدی گرفته شود اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان دو روز در هفته را برای کارمندان آقا و خانم زمان و باشگاه ورزشی برنامه ریزی کرده است و به کارکنان خود اجازه داده است از ساعت ۷:۳۰ تا ۸ صبح هر روز را در اطراف اداره پیاده روی کنند.

وی افزود: مازندران رتبه اول چاقی کشور را دارد و همه دستگاه ها باید برای فراهم کردن بسترهای لازم سلامتی، شبکه بهداشت را همراهی کنند.

مبشری با بیان اینکه بهوزران در خانه های بهداشت تعامل بسیار خوب و نزدیکی با مردم دارند ادامه داد: برنامه های ورزشی بطور مرتب در روستاها همراه با آموزش همگانی کارشناسان تخصصی و غربالگری انجام می شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان رامسر ایجاد کانون سلامت محلات را زیرساختی مهم در اجتماعی کردن سلامت دانست و با اشاره به اینکه ورزش همگانی آسان ترین و ارزان ترین ورزش است و باید ترویج یابد اظهار داشت: مردم ایران حسرت یک روز زندگی در رامسر را دارند اما ما در رامسر از نعمات خدادای و ظرفیت های این شهر بهره ای برای سلامتی نمی‌بریم.

این مسئول به کشف قرص های متادون و ... در برخی صنوف اشاره کرد و گفت: فقط جمع آوری و برخورد موثر نیست بلکه ملاک و هدف باید آموزش، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی باشد.

وی شیوع سرطان بخصوص سرطان پستان در زنان را بسیار مهم در شهرستان دانست و با بیان اینکه غربالگری و تشخیص زودهنگام میتواند هزینه درمان را کاهش و طول عمر بستری را افزایش دهد گفت: زنان باردار خط قرمز ما هستند و همه شرایط را برای ارائه خدمات تا دورترین نقطه و حتی اسکان آنان در شهر مهیا شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه