اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

پیاده روی اربعین نماد اتحاد مسلمانان جهان است

پیاده روی اربعین نماد اتحاد مسلمانان جهان است
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیاده روی اربعین حسینی نماد اتحاد مسلمانان جهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، آیت‌الله احمد مبلغی، ظهر امروز در مراسم اربعین حسینی که در امامزاده جعفر(ع) بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: پیاده روی اربعین حسینی بزرگترین حرکتی است که شیعیان جهان در دنیا به نمایش می گذارند و هرساله میلیون‌ها زائر از سراسر جهان در این پیاده روی شرکت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,


وی با اشاره به اینکه این پیاده روی حرکت به سوی خدا و همچنین دفاع از اسلام و قرآن است افزود: در این مراسم معنوی مسلمانان دنیا با وحدت و اتحاد در این مسیر حرکت می کنند و اربعین نمایش شور حسینی است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: امروز باید براساس قیام حسینی به حرکت خود در مسیر مشخص شده ادامه دهیم و به هیچ عنوان تسلیم شرایط نشویم و با تاسی از سیدالشهدا(ع) همواره در مسیر قرآن و اسلام حرکت کنیم.

وی بیان کرد: هر ساله بر تعداد زائرانی که در پیاده روی اربعین حضور می یابند افزوده می شود که بیانگر این است که عشق به امام حسین(ع) هر ساله گسترده تر می شود و خیل عظیمی از عزاداران در این مراسم به سوی کربلا حرکت می کنند.

مبلغی با اشاره به مهمان نوازی عراقی ها گفت: در ایام اربعین بستری از عراقی ها درهای منازل خود را برای پذیرایی از زائران باز می گذارند و با دل و جان به زائران خدمت رسانی می کنند .

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نگاه ویژه ای به اربعین حسینی دارد و هرساله زائران اربعین مشتاقانه تر راهی سفر اربعین می شوند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: اربعین حسینی نماد اتحاد و حرکتی بزرگ است که در دنیا بی نظیر بوده و هر سال که می گذرد این مراسم با شکوه تر، گسترده تر و با جمعیت بیشتری از شیعیان برگزار می شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه