اخبار داغ

رژیم صهیونیستی هفت نفر را در مرز اردن بازداشت کرد

رژیم صهیونیستی هفت نفر را در مرز اردن بازداشت کرد
نظامیان رژیم صهیونیستی امروز هفت نفر را در مرز اردن بازداشت کردند که به گفته مقامات اردنی افراد دارای تابعیت خارجی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ارتش رژیم صهیونیستی امروز شنبه اعلام کرد که هفت شهروند اردنی را که قصد ورود غیرقانونی از مرز اردن به فلسطین اشغالی را داشتند، بازداشت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با اعلام این خبر گزارش کرد که یک گروه از نیروهای ارتش و پلیس اسرائیل هفت نفر از شهروندان اردنی را در حین ورود غیرقانونی به فلسطین اشغالی بازداشت کرده و برای بازجویی به مراکز پلیس منتقل کردند.

,

در همین ارتباط «سفیان القضاة» سخنگوی رسمی وزارت خارجه و امور مهاجران اردن گفت که این هفت نفر دارای تابعیت خارجی و جویای کار هستند و با هدف یافتن شغل قصد ورود به فلسطین اشغالی را داشتند.

,

طبق گزارش وبگاه «عمون» اردن، القضاة گفت که هیچ یک از این افراد دارای تابعیت اردنی نیستند.

,

پیشتر وزارت خارجه و امور مهاجران اردن از تلاش‌های بی‌وقفه این کشور برای آزادی «هبة عبدالباقی» و «عبدالرحمن مرعی» دو شهروندان اردنی بازداشت شده در فلسطین اشغالی خبر داده بود.

,

هبه عبدالباقی ۲۰ آگوست گذشته در حالی که به دیدار خانواده خود در جنین واقع در کرانه باختری رفته بود، توسط رژیم صهیونیستی بازداشت و به مدت پنج ماه به بازداشت اداری(بدون محاکمه) محکوم شده است.

,

عبدالرحمن مرعی نیز ۲ سپتامبر گذشته در حالی که برای شرکت در جشن عروسی یکی از بستگانش به کرانه باختری سفر کرده بود، بازداشت شد حال آنکه او از بیماری سرطان رنج می‌برد و تا کنون چند بار تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه