اخبار داغ

با زائران اربعین_42/

سرکنسول ایران در کربلا: 2500 گذرنامه در کشور عراق مفقودشده است

سرکنسول ایران در کربلا: 2500 گذرنامه در کشور عراق مفقودشده است
سرکنسول ایرانیان در کربلا با اشاره به اینکه ایران بالاترین آمار در جمعیت زائران اربعین را به خود اختصاص داده است، گفت: دو هزار و ۵۰۰ گذرنامه در کشور عراق مفقودشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میر مسعود حسینیان بابیان اینکه از شب گذشته موج جمعیتی زائران در حوزه بازگشت افزایش چشمگیری یافته است، اظهار داشت: دو هزار و ۵۰۰ گذرنامه در کشور عراق مفقودشده است که‌برگ تردد موقت برای این زائران صادرشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بابیان اینکه ایران بالاترین آمار جمعیت زائران اربعین را بعد از کشور عراق به خود اختصاص داده است، افزود: دو هزار و ۵۰۰ موکب ایرانی در کشور عراق و ایران به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کنند.

,

سرکنسول ایرانیان در کربلا با اشاره به اینکه مواکب عراقی از امروز عصر جمع می‌شوند، خاطرنشان کرد: ۱۰ میلیون نفر زائر اربعین از کشورهای مختلف در کربلا حضور دارند که این حجم از حضور زائران اربعین بی‌سابقه بوده است.

,

حسینیان بابیان اینکه ۷۰۰ موکب ایرانی در کشور عراق ساماندهی شده است، خاطرنشان کرد: با موکب‌های خدمت رسان عراقی یک هزار موکب در کربلا، نجف و سایر شهرهای زیارتی این کشور در حال خدمت رسانی به زائران هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه