اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

شکوه اربعین دشمنان و توطئه گران را نا امید کرد

شکوه اربعین دشمنان و توطئه گران را نا امید کرد
استاد حوزه و دانشگاه گفت: حضور پرشور و باشکوه آزادی خواهان سراسر دنیا در پیاده روی میلیونی اربعین بار دیگر نشان داد که راه امام حسین(ع) ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت الاسلام والمسلمین جعفر انواری، استاد حوزه و دانشگاه شامگاه امشب در یادواره ۱۴ شهید روستای "گیل آباد" نهاوند اظهار داشت: شهدای بزرگوار و شجاع انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با رشادت و شجاعت راه امام‌حسین(ع) را ادامه دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,
 
,
وی اظهار داشت: ‌ابا عبدالله در راه حفظ اسلام از همه هستی خود گذشت و شهدا و رزمندگان نیز با الگو قرار دادن ایشان راه پر افتخار شهادت را برگزیدند.
,
 
,
استاد حوزه و دانشگاه افزود: به برکت ایثار رزمندگان امروز کشورمان در امنیت قرار دارد و مردم با عشق و ارادت به سفر اربعین‌مشرف می شوند.
,
 
,
وی گفت: پیاده روی عظیم اربعین حسینی با حضور پرشور و شعور زایران حرم امام حسین(ع) جلوه ای از ارادت و مودت به ساحت ائمه اطهار است.
,
 
,
انواری افزود: پیاده روی اربعین حسینی و حضور در این مراسم تداوم حرکت قیام امام حسین(ع) و تجدید بیعت با ارمان های ایشان است.
,
 
,
وی ادامه داد: دشمنان با انواع توطئه ها و ترفندها در صدد دور کردن مردم از فرهنگ حسینی هستند ولی به یاری خدا مراسم اربعین هرساله پرشور تر از گذشته برگزار میشود.
,
 
,
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمنان  از این همایش عظیم و میلیونی و حضور پرتعداد اقشار مختلف مردم وحشت دارند چون از ترویج فرهنگ حسینی هراس دارند.
,
 
,
وی ادامه داد: ترویج فرهنگ حسینی در پیاده روی اربعین حسینی نقشه های دشمنان را خنثی کرده است و باعث وحدت مسلمانان شده است.
,
 
,
انواری گفت: امروز پیاده روی اربعین به نمادی از وحدت و حضور همه آزادی خواهان برای فراگیری و ترویج فرهنگ حسینی تبدیل شده است.
,
 
,
وی بیان داشت: حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین حسینی بار دیگر نشان داد که مردم راه امام حسین(ع) را انتخاب کرده اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه