اخبار داغ

کارشناس مسائل بین‌الملل:

تأیید بمباران کشورهای مستقل، عدول از موازین بین‌المللی و تبدیل آمریکا به یک کشور یاغی است/ پمپئو باز هم اثبات کرد که مهره اسرائیل است

تأیید بمباران کشورهای مستقل، عدول از موازین بین‌المللی و تبدیل آمریکا به یک کشور یاغی است/ پمپئو باز هم اثبات کرد که مهره اسرائیل است
کارشناس مسائل بین الملل گفت: تأیید بمباران کشورهای مستقل در کنار فهرست طولانی اشتباهات پمپئو طی دوران وزارت خود نشان دهنده عدول از موازین بین المللی و حرکت در مسیر مخالفت با منشور سازمان ملل متحد و تبدیل آمریکا به یک دولت یاغی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قناد باشی در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان؛ در واکنش به اظهارات اخیر پمپئو مبنی بر اینکه چون ایران برای رژیم صهیونیستی یک تهدید محسوب می شود، به اسرائیل این حق اساسی و حتی تعهد و وظیفه را می بخشد که سوریه و عراق یا هرجای دیگری را بمباران کند" اظهار کرد: این حرکت تازه ترین اقدام ناشیانه وزیر خارجه پراشتباه آمریکا است و با این اظهارات بار دیگر اثبات کرد که رژیم صهیونیستی در انتصاب او به عنوان وزیر خارجه آمریکا نقش اساسی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

کارشناس مسائل بین الملل افزود: این اظهارات نشان دهنده این است وزیر خارجه آمریکا بیش از وزرای رژیم صهیونیستی در خدمت منافع صهیونیسم است و این به معنی فروپاشی دولت آمریکا به عنوان نماینده مردم این کشور است.

,

قنادباشی بیان کرد: پمپئو فهرست طولانی و پر ابعادی از اشتباهات خود را طی دوران وزارت خود به ثبت رسانده است که نشان‌دهنده عدول از موازین بین المللی و حرکت در مسیر مخالفت با منشور سازمان ملل متحد و تبدیل آمریکا به یک دولت یاغی است.

,

وی این اقدام وزیر خارجه آمریکا را یک جرم بین المللی عنوان کرد و گفت: تأیید بمباران کشورهای مستقل و عضو سازمان ملل متحد و حمایت از یورش‌های نظامی به این کشورها به معنی یک جرم بزرگ بین‌المللی است که این نشانه قرار گرفتن آمریکا در مقابل کشورهای جهان امروز است.

,

کارشناس مسائل بین‌الملل بیان کرد: تأیید رژیم صهیونیستی در بمباران کشورها زمینه ایجاد نفرت عمومی و خشم ملت‌های اسلامی علیه آمریکا را افزایش می‌دهد و در واقع مسئله‌ای است که می‌تواند بسیاری از مسائل ملی و اقتصادی آمریکا را در مناطق مختلف جهان خصوصاً در منطقه غرب آسیا در خطر قرار دهد.

,

قنادباشی در ادامه مطرح کرد: طبیعی است که ملت‌های مسلمان و آگاه در برابر این گستاخی توهین‌آمیز وزیر خارجه آمریکا موضع‌گیری کنند و تلاش می‌کنند دست آمریکا را از منابع نفت در منطقه قطع کنند و چنین موضوعی در ملت‌هایی که رژیم آنها نیز متحد آمریکا هستند می توانند خشم زیادی ایجاد کند تا اینکه دولت ها قراردادهای اقتصادی خود را با آمریکا قطع کنند.

,

وی در پایان عنوان کرد: حمایت از بمباران کشورهای مستقل به معنی ایجاد رویه‌ای است که امنیت خاورمیانه را از میان می‌برد و به دیگر کشورها اجاره می دهد در برابر این نا امنی از خود واکنش نشان دهند و درصدد از بین بردن هسته‌های اصلی ناامنی در منطقه شوند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه