اخبار داغ

بازگشت «برنی سندرز» به رقابتهای انتخاباتی آمریکا

بازگشت «برنی سندرز» به رقابتهای انتخاباتی آمریکا
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پس از گذراندن دوره نقاهت ناشی از بیماری قلبی خود برای از سرگیری رقابتهای انتخاباتی اعلام آمادگی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از الجزیره، سناتور «برنی سندرز» از ایالت ورمونت روز شنبه در جمع گروهی از هوادارانش در شهر نیویورک اعلام کرد که برای آغاز دوباره رقابتهای انتخاباتی خود جهت راهیابی به کاخ سفید آماده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این نامزد ۷۴ ساله و دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا که چندهفته پیش به دلیل حمله قلبی ناچار شد فعالیتهای انتخاباتی خود را به طور موقت متوقف نماید، در جمع هزاران تن از هواداران خود گفت: «برادران و خواهران، شکی ندارم که انقلابی سیاسی قرار است این کشور را فراگیرد، دونالد ترامپ را از مقام خود برکنار کند و تغییری را که این کشور مدتهاست به آن نیاز دارد، به ارمغان آورد».
,
 
,
وی در ادامه از آمادگی خود برای انجام یک مبارزه حماسی جهت دستیابی به مقام ریاست جمهوری آمریکا سخن گفت و در میان تشویق حاضران اعلام کرد: «من برگشتم».
,
 
,
گفتنی است که افزون بر مشکلات جسمانی، سندرز باید با رقبای قدرتمندی همچون سناتور «الیزابت وارن» و «جو بایدن» معاون پیشین رئیس جمهور آمریکا نیز رقابت کند.
,
 
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه