اخبار داغ

فرمانده سپاه کردستان عنوان کرد؛

طوفان کاربران فضای مجازی حب_الحسین_یجمعنا را جهانی کرد/ اربعین برای همیشه جهانی خواهد ماند

طوفان کاربران فضای مجازی حب_الحسین_یجمعنا را جهانی کرد/ اربعین برای همیشه جهانی خواهد ماند
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پیامی از تمامی عاشقانی که موجبات شکست حصر رسانه ای و جهانی شدن هشتک حب الحسین یجمعنا را فراهم کردند قدردانی و تشکر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، در اربعین سید و سالار شهیدان(ع) جمعی کثیری از عاشقان حضرت امام حسین(ع) در شبکه های اجتماعی توییتر در دریای معرفت و صفای آن امام معصوم غرق شده و با دلی پاک ارادت خود را  با نوشتن هشتک #حب_الحسین_یجمعنا به جهانیان رساندند.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

بی‌شک این شوق و شور میلیونی که در شبکه اجتماعی توییتر مشاهده شد لرزه بر اندام دشمنان اسلام و مستکبار جهان انداخته و آن‌ها را از هرگونه دست‌اندازی و ایجاد نفاق بین مسلمانان پشیمان کرد چرا که آنها سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که در مورد اربعین فرمودند: اربعین جهانی شد و جهانی‌تر هم خواهد شد را به پایه اثبات رساندند.

,

سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پیامی از تمامی عاشقانی که موجبات شکست حصر رسانه ای و جهانی شدن هشتک حب الحسین یجمعنا را فراهم کردند قدردانی و تشکر کرد.

,

وی گفت: عشق گاهی حقیقی و گاهی مجازی است، عقل هم گاهی حسابگر، متعارف و قدسی است. امام حسین (ع) با توجه به این که وصال به معشوق حقیقی را در سر داشت، و از عقل برین و قدسی؛ بهره می برد در حادثه عاشورا فداکاری کرده و خود را قربانی نمود.

,

سردار رجبی افزود: در قیام عاشورا عقل در قلمرو عشق به محاسبه و برنامه ریزی پرداخت و راه را از چاه نشان داد؛ و این است معنای هماهنگی عقل و عشق در قیام حسینی.

,

وی گفت: شکست حصر رسانه ای توسط کاربران شبکه اجتماعی توئیتر در پویش بزرگ "حب الحسین یجمعنا" نشانه عشق و ارادت به این امام بزرگوار بود که جا دارد به تمامی کسانی در این پویش بزرگ تلاش کردند و بار دیگر خود را به دشمن ثابت کردند دست مریزاد گفت.

گفتنی است؛ کاربران شبکه اجتماعی توئیتر در پویش بزرگ "حب الحسین یجمعنا" با توجه به جانبداری رسانه های بین المللی در انتشار بزرگترین مراسم عبادی جهان در پیاده روی اربعین 1398 با انتشار بیش از یک میلیون و 500 هزار پیام با موضوع اربعین به ترند اول جهانی توئیتر دست یافتند.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه