اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

«حب الحسین یجمعنا» نماد وحدت و عزت مسلمانان است

«حب الحسین یجمعنا» نماد وحدت و عزت مسلمانان است
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: #حب_الحسین_یجمعنا به درستی در جهان اول است و این نشان از محبت اباعبدالله(ع) در دل های جهانیان دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با تقدیر از تلاش‌های افسران جنگ نرم که منجر شد تا هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا به اولین کلید واژه پر تکرار جهان در توئیتر تبدیل شود، اظهار داشت: محبت اهل بیت(ع) مسئله‌ای است که خداوند آن را در دل مسلمانان و به ویژه شیعیان قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی افزود: شیعیان جهان به واسطه همین محبت امام حسین(ع) در ایام اربعین خود را از سراسر جهان به مضجع شریف آن حضرت در کربلا می رسانند، علاوه بر این غیرمسلمانان نیز اعتقاد دارند حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به عنوان شخصی که علیه ظلم قیام کرده و به دست آنان به شهادت رسیده نیز به آن حضرت ارادت دارند و خود را به حرم امام حسین(ع) می رسانند.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، تاکید کرد: «حب الحسین یجمعنا» بهترین شعاری است که همه شیعیان و اهل تسنن و محبین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را در یک مکان و یک زمان دور هم جمع می کند، که بهترین نماد آن پیاده روی ایام اربعین و در کنار حرم امام حسین(ع) است.

,

وی با تقدیر از حضور جوانان انقلابی فعال در عرصه سایبری و با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی به اهمیت فضای مجازی، ابراز داشت: مقام معظم رهبری فرمودند «اگر مسئله رهبری نبود بهترین و مهمترین مسئله ای که بر عهده می گرفتم مدیریت فضای مجازی برای دفاع از کیان نظام و اعتقادات دین بود»؛ لذا از جمله وظایف جوانان انقلابی حضور در فضای مجازی و دفاع از میهن و دین اسلام است.

,

حجت‌الاسلام قریشی، عنوان کرد: «حب الحسین یجمعنا» نشانه وحدت و عزت مسلمانان اعم از شیعه و سنی در جهان است و باید برای رسیدن به نقطه مطلوب اسلام ناب محمدی(ص) به عظمت آن اعتماد و تکیه کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه