اخبار داغ

رئیس کمیسیون بیمه، بانک و مالیات اتاق کرمان مطرح کرد؛

دست و پنجه نرم کردن 2 هزار و 341 بنگاه در استان با مشکلات ناشی از بحران اقتصادی

دست و پنجه نرم کردن 2 هزار و 341 بنگاه در استان با مشکلات ناشی از بحران اقتصادی
رئیس کمیسیون بیمه، بانک و مالیات اتاق کرمان گفت: کمیته بخشودگی جرائم تامین اجتماعی در سه مرحله مجموعا 2 هزار و 341 پرونده را بررسی کرده و بحران در این کارگاه های تامین اجتماعی را تایید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز نشست میز کارآفرین تامین اجتماعی با موضوع بررسی مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه تامین اجتماعی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

محمدحسین اکبری رئیس کمیسیون بیمه، بانک و مالیات اتاق کرمان در این نشست اظهار داشت: کمیته بخشودگی جرائم تامین اجتماعی در سه مرحله مجموعا 2 هزار و 341 پرونده را بررسی کرده و بحران در این کارگاه های تامین اجتماعی را تایید کرده و در نهایت نظر خود مبنی بر بخشودگی جرائم این کارگاه هارا اعلام کردند.

,

وی افزود: بحران در مجموعه های اقتصادی با وجود دلایلی همچون خشکسالی های اخیر استان کرمان، نوسانات شدید نرخ ارز، کاهش تولید محصولات کشاورزی استان، رکود حاکم بر بازار، تحریم های اقتصادی، عدم وجود نقدینگی، کاهش شدید قدرت خرید مردم و وجود تورم فزاینده در بخش های مختلف ایجاد شده است.

,

در ادامه این نشست مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه تامین اجتماعی مانند اعتراض به حسابرسی ها، در نظرنگرفتن برخی احکام، بحران در شرکت های انفورماتیک، ارسال پرونده بیمه بیماران خاص به مدیریت درمان و... مطرح و بررسی شد همچنین نمایندگان سازمان تامین اجتماعی استان نظرات، پیشنهادات و پاسخ های لازم را برای حل مشکلات ارائه دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه