اخبار داغ

همکاری دو وزارت خانه برای ساخت ماهواره

همکاری دو وزارت خانه برای ساخت ماهواره
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: عمده همکاری ما با وزارت ارتباطات به GIS، پایش سطح کره زمین جمع آوری اطلاعات در حوزه کشاورزی و محیط زیست مربوط می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، درباره همکاری این وزارتخانه با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از مهمترین مواردی که در وزارت علوم تحقیقات و فناوری پیگیری می‌شود همکاری با سایر نهاد ها برای تحقق اهداف کلان ملی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: خوشبختانه توانسته‌ایم با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همکاری مناسبی را تعریف کنیم که این همکاری از سال‌های گذشته شروع شده و همچنان ادامه دارد.
,
 
,
همکاری برای ساخت ماهواره
,
 
,
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه بیان کرد: در موضوع ماهواره ها تا کنون توانسته ایم توسط دانشگاه‌ها با وزارت ارتباطات همکاری کنیم و این دانشگاه ها در حال پیگیری مواردی هستند که پیش از این تعریف شده بود.
,
 
,
غلامی  تصریح کرد: دانشگاه های علم و صنعت و امیرکبیر تاکنون ماهواره‌هایی را ساخته و به پژوهشگاه و سازمان فضایی تحویل دادند.
,
 
,
وی در پایان خاطر نشان کرد: عمده همکاری ما با وزارت ارتباطات به GIS، پایش سطح کره زمین جمع آوری اطلاعات در حوزه کشاورزی و محیط زیست مربوط می شود.
,
 
,
لازم به ذکر است، ماهواره های پیام و ظفر توسط ۲ دانشگاه امیرکبیر و علم وصنعت ساخته شده است.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه