اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

جهانی شدن هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا؛ جلوه‌ای از نگاه ملت‌های آزادی خواه جهان به نهضت حسینی است

جهانی شدن هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا؛ جلوه‌ای از نگاه ملت‌های آزادی خواه جهان به نهضت حسینی است
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ترند جهانی شدن هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا در فضای توئیتر شروع کار است و جلوه ای است از نگاه ملت های آزادی خواه دنیا و جهان به نهضت حسینی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به شکست حصر رسانه‌ای اربعین و ترند شدن جهانی هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا در شبکه‌های اجتماعی گفت: نهضت اباعبدالله علیه السلام و حرکتی که ایشان 1380 سال گذشته در محرم 61 هجری قمری رقم زدند، سنگ بنایی برای تمامی آزادی خواهان شد که تا قیامت آن اهداف و رسالتی که حضرت انجام دادند، ادامه پیدا خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: فلسفه به وجود آمدن انقلاب اسلامی نیز برگرفته از نهضت سیدالشهدا علیه السلام است؛ همچنین اقداماتی که در چله اول انقلاب انجام شد و تمامی فراز و فرودهایی که در عرصه های بین الملل، داخلی و منطقه ای صورت گرفته است بر گرفته از افکار و اندیشه کربلا و عاشورا است.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه اربعین سنگ بنا و مقدمه ای برای تشکیل تمدن بزرگ و نوین اسلامی است، تصریح کرد: چنین نگاهی نسبت به ملت‌های مسلمان، مستضعفان و آزادی خواهان عالم،  نسبت به امام حسین علیه السلام و اربعین ایشان وجود دارد.

,

سردار ابوحمزه با بیان اینکه هر سال که از اربعین و نهضت سیدالشهدا علیه السلام بگذرد، آگاهی، شناخت، معرفت و بصیرت جامعه جهانی نسبت به اهداف و رسالت اباعبدالله علیه السلام بیشتر خواهد شد؛ ابراز کرد: ترند جهانی شدن هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا در فضای توئیتر شروع کار است و نسیمی است از نگاه ملت های آزادی خواه دنیا و جهان و فرقی نمی کند این ملت ها مسلمان، مسیحی، یهودی و ... باشند.

,

وی با اشاره به اینکه اباعبدالله علیه السلام الگو و نمونه تمام عیار در تمام ابعاد است، عنوان کرد: همه کسانی که می‌خواهند به اهداف روشن برسند و سعادت دنیا و آخرتشان تضمین شود به اربعین و نهضت اباعبدالله علیه السلام نگاه می کنند.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه بنا به فرموده امام سجاد علیه السلام دشمنان امام حسین علیه السلام از احمق ها خلق شده اند، اظهار کرد: دشمنان امام حسین علیه السلام از واقعیت اربعین و نهضت امام حسین علیه السلام درک ندارند و هر چه آنها مقابله کنند  تا شعله و آتشفشان ایجاد شده از اربعین را خاموش کنند؛ شعله های این آتشفشان بیشتر می شود و دامن گیر آنها خواهد شد.

,

سردار ابوحمزه افزود: دشمنان اسلام و در رأس آنها استکبار جهانی، کشورهای اروپایی، دولت‌های مرتجع منطقه همچون عربستان و امارات و عواملشان در منطقه همانند سلطنت طلبان و منافقین تلاش می‌کنند تا به عناوین مختلف این آتش فروزان را که در بلوغ، افکار و اندیشه انسان‌های آزادی خواه ایجاد شده است، را خاموش کنند.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در سال آینده میزان حضور بیش از امسال خواهد بود و در آینده نه چندان دور به نقطه ای خواهیم رسید که نهضت امام حسین علیه السلام و اربعین ایشان جهانی خواهد شد و همه آزادی خواهان دنیا و جهان نسبت به نهضت اباعبدالله علیه السلام آگاه می شوند و آن را به عنوان الگو و سرمشق خود استفاده خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه