اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخس:

زائران پیاده «اهل سنت» امسال هم مشق عاشقی می‌کنند/ ثبت‌نام 4000 زائر پیاده رضوی از سرخس

زائران پیاده «اهل سنت» امسال هم مشق عاشقی می‌کنند/ ثبت‌نام 4000 زائر پیاده رضوی از سرخس
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخس گفت: تاکنون 4 هزار زائر پیاده در قالب 45 کاروان برای زیارت بارگاه منور رضوی در دهه آخر صفر در این شهرستان ثبت‌نام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی‌اصغر بتوئی در گفت‌وگو با صبح توس؛ با اشاره به ثبت‌نام 4 هزار زائر پیاده در سرخس برای زیارت بارگاه منور رضوی در دهه آخر صفر اظهار کرد: این زائران در قالب 45 کاروان در دهه آخر صفر با پای پیاده به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخس افزود: زائران پیاده شهرستان سرخس از یکم آبان ماه پیاده‌روی خود را به‌سوی حرم امام مهربانی‌ها آغاز می‌کنند.

,

وی با اشاره به حضور زائران پیاده اهل سنت در این کاروان‌ها خاطرنشان کرد: همچون سال گذشته یک کاروان 100 نفره از برادران اهل سنت روستای چاله زرد سرخس در کنار برادران شیعه مسیر عاشقی را برای زیارت امام رئوف طی می‌کنند.

,

حجت‌الاسلام بتوئی در ادامه تصریح کرد: برای خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائران پیاده امام رضا علیه‌السلام، 15 موکب در مسیر سرخس به مشهد برپا می‌شود که 6 موکب در حوزه شهرستان سرخس است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخس در پایان با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در مسیر کاروان‌های زائران پیاده اظهار داشت: امسال بیش از ۴۰ مبلغ، اعم از طلاب خواهر و برادر به همراه کاروان‌های زائران پیاده شهرستان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی اعزام می‌شوند.

,

امسال پیش‌بینی شده بیش از 11 هزار زائر پیاده اعم از شیعه و سنی از شهرستان سرخس در دهه آخر صفر به زیارت حرم امام مهربانی‌ها مشرف شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه