اخبار داغ

پاسخ مسئولان به مشکلات پسماند در میاندآب؛

همه مشکل پسماند مربوط به شهرداری نیست/ محل جدیدی برای دفن پسماند میاندوآب تعیین شد

همه مشکل پسماند مربوط به شهرداری نیست/ محل جدیدی برای دفن پسماند میاندوآب تعیین شد
رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: همه مشکل پسماند مربوط به شهرداری و شورای شهر نیست و ما تنها یک طرف موضوع هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فخرالدین آذریان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، در مورد موضوع دفن پسماند شهری میاندوآب، اظهار داشت: از مردم نسبت به عدم جمع آوری زباله ها در ۲۴ ساعت گذشته عذرخواهی می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رئیس شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه منتظر اعلام نظر کارگروه دفن پسماند شهری برای انتقال و دفن زباله هستیم، افزود: در چند روز گذشته به صورت موقت و با هماهنگی انجام گرفته زباله ها را به برخی شهرهای اطراف انتقال دادیم ولی دیگر امکانش نبود.

,

وی با اشاره به اینکه همه مشکل مربوط به شهرداری و شورای شهر نیست و ما تنها یک طرف موضوع هستیم، افزود:کارگروه پسماند شهری باید در این مورد نظر خود را اعلام کند و ما نیز ملزم به اجرا هستیم.

,

آذریان تصریح کرد: هر محلی کارگروه دفن پسماند تعیین کند، زباله ها را به آنجا انتقال می دهیم.

,

* محل جدیدی برای دفن پسماند میاندوآب تعیین شد

, * محل جدیدی برای دفن پسماند میاندوآب تعیین شد,

فرماندار میاندوآب نیز در این زمینه به خبرنگاران گفت: مکان جدیدی برای انتقال و دفن پسماند میاندوآب شناسایی و تعیین شده‌است.

,

مهدی قهرمانی اظهار کرد: به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع پسماند از محل مدنظر بازدید کردیم و نظر آنها نیز برای دفن پسماند در آن مکان مثبت است.

,

وی با بیان اینکه محل جدید پاسخگوی استعلام‌های مربوطه خواهد بود، گفت: طی چند روز آتی کارهای کارشناسی و مطالعاتی در رابطه با این محل انجام می‌گیرد و پس از آن زباله‌های شهر میاندوآب به آنجا انتقال و به شیوه بهداشتی دفن خواهد شد.

,

فرماندار میاندوآب با اجتناب از ذکر آدرس دقیق این محل، افزود: شهرداری میاندوآب وظیفه دارد تا زمان آماده‌سازی و قطعی شدن این محل، زباله‌ها را از سطح شهر جمع‌آوری کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه