اخبار داغ

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایلام:

افزایش ۳۰ درصدی مصرف سوخت در مسیرهای منتهی به مهران

افزایش ۳۰ درصدی مصرف سوخت در مسیرهای منتهی به مهران
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام ازافزایش 30درصدی مصرف سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت در مسیرهای منتهی به مرز مهران خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "علی‌اصغر چاغروندی "،مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام ؛گفت:با توجه به حجم زیاد تردد خودروهای سبک و سنگین در مسیرهای مواصلاتی استان ایلام منتهی به مرز مهران مقدار مصرف سوخت وسایل نقلیه امسال بیشتر از سال گذشته بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد:هم اکنون هیچ‌گونه مشکلی در جایگاه‌های سوخت استان ایلام در مسیر تردد زائران وجود ندارد و تمهیدات لازم برای تامین سوخت مورد نیاز ماشین‌های سبک و سنگین از قبل اندیشیده شده است تا خودروها مشکلی در زمینه سوخت نداشته باشند.

,

چاغروندی افزود:سوخت‌رسانی در جایگاه‌های سوخت به وسایل نقلیه سبک و سنگین بدون وقفه ادامه دارد و هیچ جایگاه سوختی از مدار فعالیت خارج نشده و میزان ذخایر این جایگاه‌ها به اندازه کافی تامین شده است.

,

وی به آتش‌سوزی یک فقره دستگاه خودرو سواری در جایگاه سوخت بخش صالح آباد از توابع مهران اشاره کرد و افزود: این خودرو سمند به علت نقص فنی داخلی دچار آتش‌سوزی شد.

,

وی اضافه کرد: آتش‌سوزی این خودرو باعث شد برخی از سیستم‌های این جایگاه دچار آسیب‌دیدگی شده و در نتیجه فرآیند خدمات‌رسانی عرضه سوخت در این جایگاه مختل شد.

,

چاغروندی تاکید کرد: این جایگاه در مسیر زائران اربعین قرار ندارد و  خللی در روند سوخت‌رسانی زائران ایجاد نمی‌کند و جایگاه‌های سوخت واقع در مسیر اصلی مهران همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

,

وی گفت: یک تیم فنی و کارشناسی در محل این جایگاه مشغول بررسی وضعیت سیستم‌های آسیب دیده و تلاش برای راه‌اندازی مجدد این نازل هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه