اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

صدرنشینی هشتگ «حب الحسین یجمعنا» در ترندهای جهانی توئیتر قابل تقدیر است

صدرنشینی هشتگ «حب الحسین یجمعنا» در ترندهای جهانی توئیتر قابل تقدیر است
فرمانده سپاه استان لرستان با بیان اینکه صدرنشینی هشتک "حب الحسین یجمعنا" در ترندهای توئیتر قابل تقدیر است گفت: شعار حب الحسین یجمعنا رمز اتحاد مسلمانان جهان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مرتضی کشکولی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: شخصیت اهل بیت(ع) جهانی است چرا که تنها برای یک شهر و کشور نیامده‌اند بلکه هدف آن‌ها هدایت کل بشر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: امام حسین(ع) نه تنها شخصیتش بلکه نوع کار و هدفش که برای سعادت بشر از جان و خانواده خود می گذرد و با فداکاری خود اسلام را برای همیشه ماندگار کرده جهانی شده است.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: برخی در اقصی نقاط جهان به فرهنگ نورانی اهل بیت(ع) به ویژه عاشورا و محرم دسترسی ندارند که «حب الحسین یجمعنا» تلنگری شد برای آنها تا از این دریچه به شناخت امام حسین(ع) برسند.

,

وی عنوان کرد: شعار «حب الحسین یجمعنا» یک شعار جهانی و تمدن ساز است و اگر فرهنگی می‌خواهد متمدن باشد باید بعد جهانی پیدا کند.

,

سردار کشکولی با بیان اینکه «حب الحسین یجمعنا» رمز اتحاد مسلمانان جهان بوده و صدرنشینی هشتک «حب الحسین یجمعنا» در ترندهای توئیتر قابل تقدیر است گفت: بعد جهانی دین اسلام و انقلاب نیز جز در مسیر اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) میسر نیست و در این مسیر می‌توان انقلاب اسلامی را جهانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه