اخبار داغ

یادداشت؛

توجه به جوانان، عمل‌گرایی یا شعارزدگی؟!

توجه به جوانان، عمل‌گرایی یا شعارزدگی؟!
یکی از جوانان ورزشکار رامسر در متنی به بهانه هفته تربیت بدنی از عدم توجه مسئولان به جوانان در امر ورزش و جوانان انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، من یکی از جوانان این شهرستانم با خواسته‌ها و علایق متناسب با دوره جوانی؛ اداره تربیت بدنی سابق، در حال حاضر عناوین ورزش و جوانان را به نام خود دارد.

مدیر این اداره نیز خود از جوانان بوده اما بیشتر تمرکزش روی فعالیت‌های برخی هیات‌ها و به اصطلاح ورزش قهرمانی است که درجای خود قابل تقدیر است.

اما سوال اینجاست، جای جوانان در برنامه های سالانه کجاست؟.

راه اندازی خانه جوان که تاکید وزارت ورزش و جوانان و استانداری است و بارها فرماندار شهرستان شخصاً پیگیر و مکاتباتی داشته‌اند، به کجا کشیده شده است ؟

ستاد ساماندهی امور جوانان که دبیری آن برعهده اداره ورزش و جوانان است تاکنون چند نشست داشته و مصوبات آن چیست و تا چه میزان اجرایی شده است؟.

طی این مدت آیا همایش‌های حوزه جوانان و پرسش و‌ پاسخ‌هایی برگزارشده است تا خواسته‌های جوانان مطرح شود؟. به مشکلات ساختاری و اعتباری واقفیم اما سوال اینجاست جایگاه جوانان در فعالیت‌ها کجاست؟.

آیا در برنامه روزشمار هفته تربیت بدنی یک برنامه تخصصی حوزه جوانان پیش بینی شده است؟ آیا برای حوزه جوانان طی ۶ ماه تا یک سال آتی برنامه جامع و مدونی وجود دارد؟.

قانون گذار، وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های متنوعی را پیش بینی نموده است که باید اراده مستحکمتری برای اجراء آنها در این حوزه وجود داشته باشد.

واقعیت آن است حوزه جوانان در اداره ورزش و جوانان رامسر مغفول و مظلوم است که باید بدان توجه جدی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

اما چند پیشنهاد:

پیشنهاد می‌شود خانه جوان که در نشست چندماه پیش فرماندار و معاون مدیر کل مصوب و شخص فرماندار بارها پیگیری و مکاتبه نموده مورد توجه قرار گیرد.

اداره ورزش و جوانان که دبیری ستاد ساماندهی امور جوانان را برعهده دارد، ضمن نظم بخشی به جلسات، پیگیری مصوبات از جوانان نخبه دعوت بعمل آورد.

در طول سال ضمن تدوین برنامه جامع عملیاتی حوزه جوانان با مشارکت این قشر ارزشمند همایش‌ها و جشن‌ها به مناسبت‌های مختلف برگزار و کارگاه‌های آموزشی و جلسات پرسش و پاسخ برگزار شود.

رییس اداره ورزش و جوانان یک مشاور امور جوانان از بین نخبگان جوان شهرستان انتخاب و ایشان رابط شایسته با قشر جوانان باشد.

و در انتها بخشی از زمان سالن‌های ورزشی و استخرها بطور رایگان و یا با تخفیف ویژه در اختیار جوانان قرار داده شود.

, اما چند پیشنهاد:,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

محمد حسینی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه