اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا؛ برند مسلمانان جهان است/ «هیهات من الذله»؛ یعنی مقابله با دشمن و پیروی از امام حسین(ع)

هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا؛ برند مسلمانان جهان است/ «هیهات من الذله»؛ یعنی مقابله با دشمن و پیروی از امام حسین(ع)
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه همزمان با اربعین سیدالشهدا علیه السلام هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا در فضاهای رسانه ای مطرح بوده است، گفت: این اقدام می تواند تبلغاتی باشد برای مسلمانان در سطح جهان و می طلبد در این راستا عزیزان رسانه ای به این مسئله توجه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد مطهری در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به شکست حصر رسانه ای اربعین و ترند  شدن جهانی هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا در فضای توئیتر با بیان اینکه بنا به فرموده امام راحل محرم و صفر است که اسلام را زنده نگهداشته است، گفت: پیامبر اکرم(ص) نیز در حدیثی بیان کرده اند" ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه" یعنی هر کس بخواهد در راه روشن و نجات قرار گیرد؛ راهش امام حسین علیه السلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: در ایام اربعین سیدالشهدا علیه السلام، مسلمانان و شیعیان جهان در راهپیمایی عظیم اربعین گرد هم جمع می شوند و بزرگترین همایش جهانی صورت می گیرد؛ از این رو مسلمانان وظیفه دارند به این مسئله توجه بیشتری داشته باشند.

,

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه حضور شیعیان در راهپیمایی اربعین برای دشمنان بسیار ثقیل و سنگین است، تصریح کرد: بر همین اساس آنها نمی توانند برتابند که جمعیت بیست میلیونی مسلمانان تجمع کنند و همگان شعار «هیهات من الذله» و «لبیک یا حسین» بگویند.

,

سردار مطهری افزود: شعار «هیهات من الذله» یعنی مقابله با دشمنان و پیروی از امام حسین علیه السلام است و از این حیث رسانه های بیگانه به این شعار مهم جهانی نمی پردازند و وظیفه ما مسلمانان است که به آن توجه داشته باشیم.

,

وی با اشاره به اینکه همزمان با اربعین سیدالشهدا علیه السلام هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا در فضاهای رسانه ای مطرح بوده است، عنوان کرد: این اقدام می تواند تبلغاتی باشد برای مسلمانان در سطح جهان و می طلبد در این راستا عزیزان رسانه ای به این مسئله توجه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه