اخبار داغ

مدیرفنی و عمرانی بسیج سازندگی همدان خبر داد؛

اجرای بیش از هزار پروژه در راستای محرومیت زدایی در استان همدان

اجرای بیش از هزار پروژه در راستای محرومیت زدایی در استان همدان
مدیرفنی و عمرانی بسیج سازندگی همدان گفت: در حوزه محرومیت زدایی بیش از هزار پروژه در دست داریم که تاکنون ۸۵۰ پروژه نهایی شده و مابقی پروژه ها را در هفته بسیج افتتاح خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر رحیمی، مدیرفنی و عمرانی بسیج سازندگی همدان، در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه در طرح جهاد همبستگی ۵۰۰ واحد به بسیج سازندگی واگذار شده است گفت: ۲۰۰ واحد برای ساخت و مرمت در همدان است که همه برای  مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

رحیمی، با اشاره براینکه پروژه ها در شهرستان های همدان در دست اجرا هستند افزود: ملایر که شهرستان بزرگتری است ۳۷ پروژه دارد، اسد اباد ۲۰ پروژه، کبودراهنگ ۲۱ پروژه، بهار ۱۴ پروژه، رزن ۱۳ پروژه، قهاوند۵ پروژه، تویسرکان ۳۰ پروژه، فامنین ۹ پروژه و همدان ۱۵ پروژه دارند.

,

وی، با تاکید براینکه بسیج دانشجویی درحال ساخت ۱۶ واحد است تصریح کرد: تقریبا ۹۰ درصد مرمت ها تمام شده و بقیه دردست اجرا هستند اما در مجموع پیشرفت فیزیکی در سطح استان ۶۰ درصد بوده است.

,

رحیمی، با اشاره براینکه همدان در حوزه محرومیت زدایی هزار و ۴۰ پروژه در دست دارد گفت: در نظر داریم همه این پروژه های را در هفته بسیج افتتاح کنیم.

,

وی، با تاکید براینکه تا کنون حدود ۸۵۰ پروژه نهایی شده است تصریح کرد: این پروژه ها شامل طرح های زودبازده و عام المنفعه و در مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

,

مدیرفنی و عمرانی بسیج سازندگی همدان، با اشاره بر اینکه پروژه ها در همه حوزه ها می باشند ادامه داد: بیشتر پروژه ها مربوط به حوزه کشاورزی، اشتغال، فرهنگی و خدماتی می باشند.

,

رحیمی، با بیان اینکه در قالب ساماندهی گلزار مطهر شهدا نیز تعداد محدودی پروژه هست افزود: در حیطه لایروبی قنوات، ساخت کانون های فرهنگی پروروش فکری، کانون قران و عترت و همچنین در راستای  طرح کرامت سپاه در راستای پیشگیری از اعتیاد و استفاده از مواد مخدر ومصرف مواد مخدر پروژه های گستره ای در نظر داریم.

,

وی، در ادامه از ساخت و مرمت وضوخانه ها و سرویس های بهداشتی مدارس در استان خبرداد و گفت: در این پروژه ها دولت، سازمان برنامه ریزی و بسیج باهم همکاری کردند و در پروژه دیگر دیوار کشی پنج مدرسه درمناطق محروم داشتیم که همجوار خیابان بودند.

,

وی در پایان گفت: ۲۷۰ پروژه در تابستان افتتاح شده و در نظر داریم هزار و ۴۰ پروژه دیگر را در هفته بسیج به افتتاح برسانیم اما در کل پروژه های بسیار خوبی دردست داشتیم وبا افتخار از آنها یاد می کینم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه