اخبار داغ

در اقدامی قاطع صورت گرفت؛

مصادره محل فروش مواد مخدر در نهاوند به نفع دولت

مصادره محل فروش مواد مخدر در نهاوند به نفع دولت
دستگاه قضایی نهاوند در اقدامی قاطع محل فروش مواد مخدر در نهاوند را به نفع دولت مصادره کرد و از مبارزه جدی با توزیع‌کنندگان مواد مخدر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب نهاوند اعلام کرد؛ پیرو اقدامات قضایی صورت گرفته جهت شناسایی اماکن و منازل تبدیل‌شده به محل فروش و توزیع مواد مخدر در اجرای ماده ۱۳ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، یکی از محل‌های عمده‌فروش مواد مخدر در نهاوند حسب دستور دادستان شهرستان و طی تحقیقات و مستندسازی مستمر پلیس مواد مخدر طی ماه‌های اخیر شناسایی و پس از صدور کیفرخواست، حکم مصادره صادر و با مضی مراحل تجدیدنظرخواهی و فرجام‌خواهی، قطعی گردیده و در اختیار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان جهت طی مراحل اداری قرار گفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

مبارزه جدی با توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد مخدر در دستور کار مراجع قضایی و انتظامی نهاوند است.

,

همچنین این ستاد از اجرای طرح مشارکت اجتماعی مردم در مبارزه با فروشندگان مواد مخدر خبر داد و اعلام کرد: با توجه به اینکه محل‌های فروش مواد مخدر بر اساس ماده ۱۳ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر به نفع دولت ضبط می‌گردد. لذا مستندسازی و جمع‌آوری ادله مربوط به فروشندگان مواد مخدر در دستور کار پلیس مواد مخدر شهرستان نهاوند است.

,

در ادامه آمده است: بنابراین کلیه شهروندان گرامی می‌توانند گزارش‌ها، دلایل و تصاویر خود را از فروشندگان، منازل و محل‌های فروش و توزیع مواد مخدر از طریق کانال پیشگیری از وقوع جرم به دادسرا ارسال نمایند. اطلاعات ارائه‌شده و هویت گزارش دهنده دارای طبقه‌بندی محرمانه بوده و غیرقابل‌دسترس است.

,

این ستاد در پایان اعلام کرده است: طرح مشارکت اجتماعی مردم در مبارزه با تمامی جرائم ازجمله تغییر کاربری، ساخت‌وساز غیرمجاز، فساد اداری، تصرفات اراضی ملی، سرقت، مواد مخدر، اخلال در امنیت عمومی و نظام اقتصادی، منافی عفت و اخلاق عمومی، جرائم رایانه‌ای، قابل‌اجرا بوده و مردم به‌عنوان یکی از محورها و سرمایه‌های اصلی اجتماعی می‌توانند با اعلام به‌موقع از وقوع هرگونه بزه، تخلف یا ناهنجاری اجتماعی جلوگیری نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه