اخبار داغ

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان:

شهرداری به کمیسیون ماده ۱۰۰ نگاه درآمدزا دارد

شهرداری به کمیسیون ماده ۱۰۰ نگاه درآمدزا دارد
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان با بیان اینکه هدف از ظرفیت قانونی ماده ۱۰۰ جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر است تاکید کرد: نگاه شهرداری به کمیسیون ماده ۱۰۰ نگاه درآمد زا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر کاووسی امید، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، در خصوص کمیسیون ماده ۱۰۰ اظهار داشت:کمیسیون ماده ۱۰۰ یک مرجع تصمیم‌گیری و این کمیسیون کاملاً مستقل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: در دوره پنجم شورا اعلام کردیم که هدف از ظرفیت قانونی ماده ۱۰۰ جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر است.

,

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان در ادامه با بیان اینکه باید به سمتی حرکت کنیم که از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری شود تاکید کرد: شهردار همدان هم در جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در اکثر موارد خوب عمل کرده است.

,

کاووسی امید در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از پرونده ها در کمیسیون ماده ۱۰۰ حکم تخریب می گیرند عنوان کرد: ۵۰ درصد و پرونده‌هایی که به این کمیسیون می‌آیند حکم تخریب می گیرند و این رویه در اکثر کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ انجام می‌گیرد.

,

وی با اشاره به اینکه کمیسیون های ماده ۱۰۰ متشکل از سه نماینده است بیان کرد: نماینده دولت، نماینده قوه قضائیه و نماینده شورای شهر در این کمیسیون هستند و در خصوص پرونده هایی که به آن ارسال می شود تصمیم گیری می کنند.

,

این عضو شورای شهر همدان در پاسخ به این پرسش که آیا نگاه شهرداری به کمیسیون ماده ۱۰۰ بعنوان محلی برای درآمد است یا خیر؟ تصریح کرد: کمیسیون‌ ماده ۱۰۰ در شهر همدان به نظرم به سمت اهداف تعیین شده در قانون حرکت می‌کند و البته نگاه شهرداری به کمیسیون ماده ۱۰۰ نگاه درآمد زا است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمیسیون ماده ۱۰۰ هدفش جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و مدیریت شهر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه