اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

اقتدار نیروهای انقلابی در فضای مجازی به نمایش درآمد/ «حب الحسین یجمعنا» قلوب جهانیان را تسخیر کرد

اقتدار نیروهای انقلابی در فضای مجازی به نمایش درآمد/ «حب الحسین یجمعنا» قلوب جهانیان را تسخیر کرد
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: هشتگ «حب الحسین یجمعنا» موجب شد تا اقتدار نیروهای انقلابی در فضای مجازی به نمایش درآید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حبیب شهسواری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اروم‌نیوز، با اشاره به انتخاب هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا به عنوان ترند نخست توئیتر و شکسته شدن حصر رسانه‌ای راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، اظهار داشت: همزمان با اربعین و در اوج حاشیه‌سازی غرب برای حصر رسانه‌ای راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، تلاش نیروهای انقلابی در فضای مجازی باعث شد تا همگان در سراسر عالم متوجه اقتدار فعالان مجازی جبهه انقلاب باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: خوشبختانه امروز شاهد فعالیت قشر عظیمی از فعالان انقلابی در فضای مجازی هستیم که همین امر موجب نمایش عظمت و اوج گرفتن این فعالان در سطح بین‌المللی شد.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: راهپیمایی اربعین حسینی نشانه‌ای از همدلی، هم‌افزایی و هم‌گامی جهان اسلام است که در نهایت تحریم‌های رسانه‌ای و تلاش برای سیاهنمایی در خصوص این اتفاق عظیم، با امنیت و استقبال پرشور مردم مسلمان  از هر دین و آیینی برگزار می‌شود.

,

وی، ادامه داد: تاکنون هرگونه تهدید از سوی دشمنان در خصوص کم‌رنگ جلوه داده راهپیمایی عظیم اربعین حسینی با شکست مواجه شده بود و انتخاب «حب الحسین یجمعنا» به عنوان هشتگ برتر جهانی در توئیتر به‌عنوان رسانه‌ای در اختیار غرب و آمریکا نشان‌دهنده شکست واقعی تمام مستکبران و دشمنان اسلام در برابر عزت و عظمت مسلمانان است.

,

سردار شهسواری، در پایان سخنان خود، ضمن قدردانی از تمام فعالان جبهه انقلاب در فضای مجازی، گفت: با همراهی این فعالان مخلص در حال طی کردن مسیر تبدیل تهدیدهای فضای مجازی به فرصت هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه