اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

تلاش جهادی و انقلابی فعالان فضای مجازی سبب شکست حصر رسانه ای اربعین شد

تلاش جهادی و انقلابی فعالان فضای مجازی سبب شکست حصر رسانه ای اربعین شد
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به تلاش جهادی و انقلابی فعالان فضای مجازی در ایام اربعین گفت: از زحمات شبانه روزی فعالان فضای مجازی در تبدیل #حب_الحسین_یجمعنا به عنوان به اولین کلیدواژه پرتکرار جهان در توییتر کمال تشکر و قدردانی را دارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، با اشاره به شکسته شدن حصررسانه ای اربعین افزود: سالیان سال بود که رسانه های بیگانه با به کار بردن ترفندهای مختلف سعی در به انزوا کشاندن پیاده روی عظیم اربعین بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: پیاده روی عظیم اربعین پدیده ای جهانی است و میلیون ها نفر از زنان و مردان در این پیاده روی شرکت می کنند و به لطف خدا دیگر به جایی رسیده است که رسانه های بیگانه هم نمی توانند آن را پنهان گنند

,

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تشکر از تلاش های شبانه روزانه فعالان همه فعالان جهادی و انقلابی  فضای مجازی تاکید کرد: این حرکت مثبت و تبدیل شدن تبدیل شدن #حب_الحسین_یجمعنا به عنوان به اولین کلیدواژه پرتکرار جهان در توییتر ، حاصل تلاش شبانه روزی فعالان فضای مجازی در کل کشور و با مدیریت صحیح رسانه ای صورت گرفت.

,

مجیدی با بیان اینکه می توان با اقدامات هوشمندانه و کارآمد در عرصه رسانه، انحصار طلبی رسانه ای جریان سلطه را شکست گفت: باید تلاش ها در حوزه رسانه روز به روز بیشتر و در رفع شبهات، سانسور و روایت های انحصاری غرب و صهیونیسم اقدامات مبتکرانه ای انجام دهیم.

,

وی با بیان اینکه در ایام اربعین یک جنگ رسانه ای تمام عیار را شاهد بودیم تاکید کرد:  نیروهای مومن به انقلاب و فعالان رسانه ای در این هماوردی در برابر رسانه‌های دشمن ایستادند و روایت آنها را به چالش کشیدند.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین ع استان همدان در پایان گفت: این حماسه آفرینی جریان اصیل انقلابی را به تمامی فعالان فضای مجازی تبریک و از زحمات شبانه روزی آنان کمال تشکر را دارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه