اخبار داغ

مدیرکل حج و زیارت لرستان خبر داد؛

بازگشت ۹۰ درصد از زائران اربعین حسینی استان لرستان

بازگشت ۹۰ درصد از زائران اربعین حسینی استان لرستان
مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: تاکنون بیش از 90 درصد زائران اربعین حسینی به استان بازگشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: امسال ۷۸ هزار و ۷۶۷ نفر برای پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند در حالی که سال گذشته ۲۵ هزار و ۷۰۰ نفر راهی این سفر شدند که آمار اعزام زائران اربعین نسبت به سال گذشته ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک ,


وی افزود: بیشترین اعزامی زائران اربعین مربوط به خرم آباد و بروجرد است به طوری که ۲۵ هزار و ۷۹۴ نفر از خرم آباد و ۱۵ هزار و ۸۱۳ نفر از شهرستان بروجرد در پیاده روی اربعین شرکت کردند.

,
,


مدیرکل حج و زیارت لرستان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۹۰ درصد زائران اربعین از سفر بازگشته اند عنوان کرد: مابقی زائران طی امروز و فردا بازخواهند گشت که تعدادی از موکب ها چند روز بعد از اربعین نیز به فعالیت خود ادامه می دهند تا همه زائران به استان های خود بازگردند.

,
,


وی تصریح کرد: سازمان حج و زیارت در همه مرزها پایگاه های امداد گمشدگان مستقر کرده تا افراد در صورت بروز مشکل و یا شی گمشده به این پایگاه ها مراجعه کنند.

,
,


خسروی بیان کرد: پراکندگی موکب ها سبب می شود تا خدمات به بهترین شکل ارائه نشود در حالی که اگر موکب ها متمرکز شوند قطعا بهتر می توانند خدمات لازم را به زائران ارائه دهند.

,
,

وی گفت: همچنین برخی از زائران برای ادامه حرکت به سمت مرزها نیز به دلیل عدم نصب علائم راهنمایی دچار مشکل شدند که ضروری است برای اربعین سال آینده تلاش شود برنامه ریزی لازم در این راستا صورت گیرد.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه