اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

نقش تأثیرگذار فرمایشات مقام معظم رهبری در ترند شدن هشتگ حب‌الحسین یجمعنا/ این اتفاق نشان داد هیچ حرکت عدالتخواهی را در جهان نمی‌توان خاموش کرد

نقش تأثیرگذار فرمایشات مقام معظم رهبری در ترند شدن هشتگ حب‌الحسین یجمعنا/ این اتفاق نشان داد هیچ حرکت عدالتخواهی را در جهان نمی‌توان خاموش کرد
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری به کسانی که در صحنه رسانه هستند انگیزه داد که این حصر رسانه‌ای را بشکنند و فرمودند اگر مومنانه ورود کنید حصر شکسته خواهد شد و این اتفاق افتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام علیدادی در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان؛ در خصوص شکست حصر رسانه ای اربعین و ترند شدن هشتگ حب الحسین یجمعنا در فضای جهانی توئیتر اظهار کرد: خوشبختانه علیرغم همه سانسورهای خبری که انجام شد، اربعین به عنوان یکی از جریان‌های پررنگ دنیای اسلام درخشید و اتفاق دیروز نشان داد حق و حقانیت همیشه جلوه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: شخصیت امام حسین (ع) به عنوان محور یک جریان عدالتخواه، انسان دوست، مخالف ظلم و مبارز به معنی واقعی کلمه که همه چیز خود را در راه خدا فدا می کند ظرفیت این را دارد که این نهضت را به سمتی ببرد که تمام مردم آزاده جهان در حول و حوش اربعین دور هم جمع شوند.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه نهضت عاشورا هر چه جلوتر برود رشد بیشتری پیدا می کند، عنوان کرد: من روزی را پیش بینی می کنم که در آینده ای نزدیک، غیر مسلمان ها هم برای دیدن صحنه پیاده روی اربعین از نزدیک که فقط در کانون امام حسین(ع) انجام می شود حتما در راهپیمایی شرکت می کنند و به فیلم و فضای مجازی بسنده نخواهند کرد.

,

وی خاطر نشان کرد: وقتی از نهضت امام زمان(عج) صحبت می شود یکی از سوالاتی که دهن برخی را درگیر می کند این است که چگونه می شود امام زمان همه مردم دنیا را جمع کند و از بین آن ها یارگیری کند، جریان اربعین که در سال های اخیر حادثه بزرگی را رقم می زند کاملا به این شبهه پاسخ می دهد که حضرت ولیعصر وقتی انقلاب خود را عرضه می کند یارگیری آن از قبل در حماسه امام حسین(ع)  انجام شده است و ایشان باید این جریان را مدیریت کند.

,

امام جمعه کرمان جریان اربعین را یارگیری امام زمان(عج) دانست و بیان کرد: همانطور که بعد از 1400 سال از وقوع حادثه عاشورا مردم برای  پیاده روی از نجف تا کربلا جمع می شوند لذا وقتی یک امام حاضر و با افکار بلندی که در خدمت دین و خدا هست می خواهد امامتِ انسانیت را به عهده بگیرد طبیعی است که جاذبه های بسیار متفاوتی دارد.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به نقش تاثیر گذار صحبت های مقام معظم رهبری در خصوص جهانی شدن هشتگ حب الحسین یجمعنا، تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری به کسانی که در صحنه رسانه هستند انگیزه داد که این حصر رسانه ای را بشکنند و فرمودند اگر مومنانه ورود  کنید حصر شکسته خواهد شد و این اتفاق افتاد.

,

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری با مبانی که در دست دارند آینده را می بینند، اذعان کرد: مقام معظم رهبری دل های پاک  و مردم آزاده را می شناسند، عدالت خواهی را در دنیا می بینند و از آن طرف توجه دارند که هیچ حرکت عدالت خواهی را در جهان نمی توان خاموش کرد و آنچه امام حسین خود را برای آن فدا کرد ارزش های آزادی انسان است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطر نشان کرد: رهبری با همان ایمانی که امام (ره) ایستاد و انقلاب را پیروز کرد با مردم صحبت کرد و می گویند می توانیم امام حسین (ع) وحرکت او را به دنیا معرفی کنیم و خوشبختانه این جریان رسانه ای ارزشی توانست این کار را علیرغم همه تحریم ها و سانسورهایی که وجود داشت انجام دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه