اخبار داغ

هدیه ویژه قاصدک 24 به خریداران بلیط پرواز کیش!

هدیه ویژه قاصدک 24 به خریداران بلیط پرواز کیش!
کیش یکی از جزایر تفریحی و خوش آب و هوای ایران است که بلیط چارتر و سیستمی آن همواره در صدر فروش بلیط هواپیماهای داخلی قرار دارد. این جزیره زیبا، اماکن تفریحی و گردشگری بسیاری دارد و امکانات رفاهی متنوعی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. البته استفاده از این امکانات مستلزم پرداخت هزینه است که خریداران بلیط هواپیما کیش در قاصدک 24 از آن معاف هستند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاصدک 24 به عنوان یک سامانه جامع، امکان تهیه کلیه خدمات مسافرتی از جمله رزرو هتل، بیمه مسافرتی و انواع بلیط سفر از جمله رزرو اینترنتی بلیط قطار، هواپیما و اتوبوس را برای کاربران خود مهیا ساخته است. رزرو و خریداری هر یک از این خدمات در هر ساعت از شبانه روز و به صورت آنلاین در وبسایت و اپلیکیشن این مجموعه امکان پذیر است. بدین ترتیب کاربران محترم این سامانه می‌توانند بلیط هواپیما کلیه پروازهای داخلی نظیر بلیط هواپیما مشهد، بلیط هواپیما کیش، بلیط هواپیما اهواز و... را تنها با صرف چند دقیقه زمان در قاصدک 24 تهیه نمایند و برای سایر سفرهای داخلی خود نیز بلیط ارزان اتوبوس یا قطار دلخواهشان را به صورت اینترنتی خریداری کنند. البته خدمات این مجموعه تنها به سفرهای داخلی خلاصه نمی‌شود و بلیط هواپیمای خارجی به مقاصد بین المللی همچون استانبول، دبی، هامبورگ، مسکو و... نیز در این سایت در دسترس عموم قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رزرو اینترنتی بلیط قطار, قاصدک 24, بلیط ارزان اتوبوس,

این مجموعه همچنین با همکاری بیمه سامان به کاربران خود امکان می‌دهد تا سفرهای خود را بیمه کرده و با خیال آسوده تری به مقصد برسند. امکان لغو کردن سفر و کنسل کردن بلیط آن نیز به صورت آنی در قاصدک 24 مهیا است اما هیچ کدام از این ویژگی ها باعث تمایز چشمگیر قاصدک 24 با رقبای خود نمی‌شود. ویژگی ای که این مجموعه را به یک سامانه برتر بدل می‌سازد و کاربران را برای خرید از آن مشتاق تر می‌کند در حقیقت تسهیلاتی است که این مجموعه برای مشتریان خود در نظر گرفته است که در ادامه مطلب " هدیه ویژه قاصدک 24 به خریداران بلیط پرواز کیش! " به طور مفصل به آن اشاره می‌کنیم.

, بلیط پرواز کیش,

بلیط کیش بخر، بن تفریحی بگیر

,

سامانه جامع خرید بلیط سفر قاصدک 24 به تازگی تسهیلاتی را برای خریداران بلیط هواپیما کیش خود در نظر گرفته است که می‌تواند سفر لذت بخش تری را برای این عزیزان به ارمغان بیاورد. این مجموعه با همکاری وب سایت kish.com به ازای خرید هر بلیط هواپیما کیش 20 هزار تومان بن استفاده از خدمات تفریحی به این عزیزان هدیه می‌دهد که می‌تواند در تهیه بلیط تفریحات آبی یا گردشگری این جزیره نظیر کلوپ دریایی فلایبرد کیش، کایت ‌بردینگ، اسکی روی اب با قایق، پارک کیبل اسکی کیش، پاراسل و... مورد استفاده قرار بگیرد. لازم به ذکر است این هدیه به کلیه خریداران بلیط هواپیمای چارتر و سیستمی کیش تعلق می‌گیرد و به ازای هر بلیط، یک بن به مسافر اختصاص می‌یابد که این امر به ویژه در مسافرت های خانوادگی یا دسته جمعی تا حد قابل توجهی به کاهش هزینه های سفر منجر می‌گردد.

, kish.com,

سفر

, سفر, سفر,

بهترین قیمت بلیط پرواز کیش در قاصدک 24

,

وب سایت و اپلیکیشن قاصدک 24 هر دو به گونه ای طراحی شده اند تا کاربر قادر باشد در صفحه نتایج، بلیط هواپیمای خود را با استفاده از فیلترهای تعبیه شده در سامانه محدود کرده و در زمان سریع تری به بلیط دلخواه خود برسد. این ویژگی به خصوص برای کاربرانی که تصمیم به تهیه بلیط هواپیما در بازه نرخی مشخصی دارند، بسیار کارآمد است و به آنها امکان می‌دهد تا با محدود کردن فهرست جستجوی خود تنها به بلیط های هواپیما موجود در این بازه دست یابند. به عبارت دیگر مسافر به هنگام خرید از قاصدک 24 می‌تواند با محدود کردن لیست جستجوی خود در زمان کوتاهتری، یک بلیط هواپیما ارزان را خریداری نماید و هزینه های سفر خود را به درستی مدیریت نماید.

, تهیه بلیط هواپیما,

فصل و زمان سفر نیز دیگر نکته ای است که می‌تواند در قیمت بلیط هواپیما موثر باشد. بدیهی است که بلیط هواپیما اغلب مقاصد داخلی در ایام نوروز با قیمت بالاتری توسط ایرلاین ها ارائه می‌شوند در حالی که اگر همان بلیط ها در زمان دیگری خریداری شوند قطعاً از بازه نرخی پایین تری برخوردار خواهند بود. به طور مثال بهترین زمان برای تهیه بلیط هواپیما کیش دو فصل خنک تر سال یعنی پاییز و زمستان است. در این فصول از دمای هوا در نواحی جنوبی ایران کاسته شده و از جمعیت انبوه گردشگران نیز خبری نیست. با این حال میزان تقاضا برای سفر به کیش کمتر است و بلیط هواپیما آن با قیمت پایین تری به فروش می‌رسد.

,

سایر خدمات مسافرتی قاصدک 24 در سفر به کیش

,

بدیهی است که برای سفر به کیش علاوه بر بلیط هواپیما و بن تفریحی، به محلی برای اقامت نیز نیاز دارید. قاصدک 24 این نیاز شما را نیز نادیده نگرفته و برای آن چاره اندیشی کرده است. چرا که این مجموعه با همکاری وب سایت جااینجاس امکان رزرو هتل با بهترین قیمت را در سراسر ایران برای کاربران خود فراهم ساخته است. بدین ترتیب مشتریان محترم قاصدک 24 می‌توانند پس از قطعی کردن خرید و رزرو بلیط سفر خود، از تخفیفاتی که این مجموعه در رزرو اقامتگاه ها نیز در نظر گرفته است برخوردار شوند و بهترین هتل های کیش نظیر هتل گامبرون، هتل شایان، هتل داریوش، هتل ایران و... را نیز در زمان دلخواه رزرو نمایند. شایان ذکر است با رزرو هتل از این مجموعه نیز هدایایی به خریداران تعلق می‌گیرد که می‌توانند پس از سفر، در جزیره کیش از آن استفاده نمایند.

,

در پایان یادآور می‌شویم کلیه خدمات ارائه شده در وب سایت قاصدک 24 با پشتیبانی تیمی مجرب از کارشناسان به کاربران این مجموعه عرضه می‌شود که هفت روز هفته به صورت شبانه روزی، آماده پاسخگویی به مشتریان محترم و دریافت انتقادات و پیشنهادات این عزیزان هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه