اخبار داغ

در آستانه شهادت امام رضا(ع)؛

25 دوچرخه سوار رشتخواری عازم حرم مطهر رضوی شدند

25 دوچرخه سوار رشتخواری عازم حرم مطهر رضوی شدند
همزمان با قرار گرفتن در آستانه شهادت امام مهربانی ها کاروان دوچرخه سواری محبان الرضا (ع) شهرستان رشتخوار متشکل از 25 دوچرخه سوار صبح امروز عازم حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مهدی پرتو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشتخوار صبح امروز در حاشیه مراسم بدرقه کاروان دوچرخه سواران محبان الرضا(ع) این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان و تسلیت پیشاپیش  رحلت رسول اکرم(ص)، شهادت امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع) با گرامیداشت هفته تربیت بدنی گفت: همزمان با ایام پایانی ماه صفر و گرامیداشت هفته تربیت بدنی بیش از 25 دوچرخه سوار از شهرستان رشتخوار در قالب کاروان محبین امام رضا(ع) راهی مشهد مقدس شدند.


دوچرخه سوارن 4 روز مسیر حرم امام مهربانی‌ها را رکاب می‌زنند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
, دوچرخه سوارن 4 روز مسیر حرم امام مهربانی‌ها را رکاب می‌زنند,
,
, ,

وی با اشاره به اینکه این کاروان برای جندمین سال متوالی است، که همزمان با ایام شهادت امام رضا(ع)  راهی حرم مطهر رضوی می شوند، افزود: دوچرخه سواران این شهرستان به مدت 4 روز مسیر 220 کیلومتری این شهرستان تا حرم مطهر رضوی را رکاب خواهند زد.

,

وی با اشاره به اینکه تمام نکات ایمنی در خصوص این سفر به دوچرخه سوارن اطلاع داده شده است، گفت: با توجه به تجربه سالیان قبل این دوچرخه سوارن با راهنمایی های افراد با تجربه راهی این سفر 4 روزه می شوند.


پنجمین سال متوالی است که دوچرخه سوارن رشتخواری راهی حرم امام رضا(ع) می شوند

,
,
,
, پنجمین سال متوالی است که دوچرخه سوارن رشتخواری راهی حرم امام رضا(ع) می شوند ,
,
, ,

حسن پذیرا سرپرست این کاروان دوچرخه سواری نیز در حاشیه مراسم بدرقه در جوار مزار شهدا گمنام شهر رشتخوار گفت: برای پنجمین سال متوالی است که دوچرخه سوارن این شهرستان به عشق امام مهربانی راهی سفر به حرم امام رضا(ع) می شوند.

 

,
,
,

وی در ادامه با اشاره به اینکه هر سال بر تعداد دوچرخه سواران این شهرستان جهت حضور در این کاروان افزوده می شود، گفت: امسال خدود 24 دوچرخه سوار، کاراوان دوچرخه سواری محبان الرضا(ع) این شهرستات را همراهی می کنند.


برای اولین بار با دوچرخه مسیر رشتخوار تا مشهد مقدس را رکاب می زنم





عمرانی دوچرخه سوار نوجوان این کاروان که برای اولین بار با دوچرخه مسیر رشتخوار تا مشهد مقدس را رکاب می زند، گفت: هر ساله در مراسم شهادت امام رضا(ع) در جوار حرم امام مهربانی حضور داشته ام اما امسال توفیقی شد تا با دوچرخه با پابوس آقا مشرف شوم.


مرتضی برومند دیگر دوچرخه سوار نوجوان همراه این کاروان نیز از خوشحالی حضور در این سفر معنوی گفت: امیدوارم هر سال توفیق حضور در این مراسم را پیدا کنم، حرکت و حضور در کاروان دوچرخه سواری توفیقی بزرگی است که امسال نسیب من و دوستانم شده است.
 

,
,
,
, برای اولین بار با دوچرخه مسیر رشتخوار تا مشهد مقدس را رکاب می زنم

,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه