اخبار داغ

فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان:

حب الحسین یجمعنا احیاگر نهضت حسینی است/ فضای مجازی باید در تسخیر جوانان انقلابی و آزادی خواه دنیا قرار بگیرد

حب الحسین یجمعنا احیاگر نهضت حسینی است/ فضای مجازی باید در تسخیر جوانان انقلابی و آزادی خواه دنیا قرار بگیرد
فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: امام حسین(ع) و شعار حب الحسین یجمعنا محور وحدت همه آزادگان جهان و احیاگر نهضت حسینی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار امان اله گشتاسبی در گفتگو با عصرهامون گفت: امروز اقتدار نظامی ایران اسلامی به درجه ای رسیده که هیچ کشوری حتی جرات فکر کردن به حمله نظامی را ندارد و همین امر موجب شد تا دشمن شیوه تهاجمی خود را تغییر داده و به جنگ در فضای مجازی روی بیاورند.
 
وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی گمان می کردند می توانند به راحتی در فضای مجازی ایران را مقهور خود کنند و برای آن سرمایه گذاری های کلانی کردند اما جوانان انقلابی با فرمان مقام معظم رهبری پای کار آمده و توانستند در این فضا نیز دشمن را شکست دهند.
 
به گفته گشتاسبی؛ رسانه های بیگانه با بزرگنمایی وقایع کوچک و پیش پا افتاده در کشورهای مسلمان و در کنار آن سانسور رویدادهای مهم فرهنگی و مذهبی جهان اسلام به دنبال تخریب چهره واقعی مسلمین است که بایکوت خبری و رسانه ای حماسه عظیم پیاده روی اربعین یکی از مصادیق بارز آن است.
 
وی خاطرنشان کرد: دشمن با تبلیغات سوء در شبکه های دروغ پراکن و شایعه افکن خود قصد داشت تا پیاده روی میلیونی مردم جهان در روز اربعین را به حاشیه ببرد اما اقدام جهادی و آتش به اختیار همه آزادی خواهان جهان ثابت کرد که امام حسین(ع) و اهلبیت متعلق به شیعه و سنی و یا یک قشر و فرقه خاصی نیست.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان تاکید کرد: ترند جهانی شعار وحدت آفرین حب الحسین یجمعنا که صرفاً بر پایه اخلاص و ارادت مردم دنیا به امام حسین(ع) به وقوع پیوست تمام نقشه های چندین میلیون دلاری دشمنان در حوزه جنگ نرم را نقش برآب کرد و معادلات جهانی را بر هم زد.
 
وی با تشکر از همه دست اندرکاران این اقدام موثر فرهنگی و ارزشی خواستار تقویت روزافزون و آمادگی بیش از پیش جوانان انقلابی در حوزه های فضای مجازی، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن شد.
 
فرمانده سپاه سلمان در پایان ضمن قدردانی از نقش آفرینی های مجاهدانه، فداکارانه و مخلصانه آحاد مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان، دست اندرکاران ستاد مردمی اربعین، خیرین، موکب داران و تمامی خادمانی که از سایر استانها در نقطه مهر مرزی میرجاوه و زاهدان برای خدمت رسانی حاضر شدند گفت: امسال استقبال مردمی برای خدمت رسانی به زوار غیرایرانی اربعین حسینی در سیستان و بلوچستان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته که نشان از ارادت به اهل بیت داشته به طوری که دسیسه‌های دشمن نقش بر آب شده است.
 
انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه