اخبار داغ

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی:

دستگیری روح‌الله زم شکست اطلاعاتی موساد از سپاه بود / رابطین داخلی آمد نیوز باید علنی مجازات شوند

دستگیری روح‌الله زم شکست اطلاعاتی موساد از سپاه بود / رابطین داخلی آمد نیوز باید علنی مجازات شوند
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که دستگیری روح‌الله زم شکست اطلاعاتی موساد از سپاه بود، گفت: رابطین داخلی آمد نیوز باید علنی مجازات شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بخشایش در گفتگو با خبرنگار قم فردا، بابیان این‌که توانمندی نهادها و سازمان‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست، اظهار داشت: اقدام اخیر سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری روح‌الله زم نشان داد که این سازمان به‌خوبی توانسته مأموریت‌های خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: علاوه بر این دستگاه اطلاعاتی که می‌تواند افرادی را که به‌صورت شبکه‌ای برای اسرائیل فعالیت می‌کنند را دستگیر کند، درواقع برتری و غلبه خودش بر دستگاه اطلاعاتی موساد را نشان می‌دهد.

بخشایش تصریح کرد: روح‌الله زم به‌هیچ‌عنوان فردی کار نمی‌کرده و قطعاً شبکه جاسوسی موساد با وی در ارتباط بوده و اطلاعات را جمع‌آوری کرده و بعد از پالایش و طبقه‌بندی در اختیار وی قرار می‌داد و علاوه بر این در داخل کشور هم بدون این‌که رابطین اطلاع داشته باشند این اطلاعات را به وی می‌رساند یا این‌که رابطین را به وی وصل می‌کرد.

وی بابیان این‌که آمد نیوز و شبکه‌های دیگر اعتماد مردم را به‌نظام سست می‌کنند، ابراز داشت: در دولت فعلی متأسفانه میزان اختلاس‌ها بالا رفته است و قطعاً نهادهای اطلاعاتی باید پیشگیری‌های لازم را در این زمینه انجام بدهند تا اعتماد عمومی مردم به‌نظام کم نشود.

نماینده سابق مجلس دستگیری روح‌الله زم را فوق‌العاده عنوان کرد و گفت: باید عناصر نفوذی را که با وی در ارتباط بودند را پیدا کرد و به‌صورت علنی نام آن‌ها برده شود تا برای دیگران درس عبرتی شود.

وی ادامه داد: نباید در فضاسازی دستگیری روح‌الله زم قرار بگیریم چراکه سرویس‌های جاسوسی اسرائیل قطعاً به دنبال راه‌اندازی کانال و شبکه‌ای دیگری خواهند بود تا به‌نظام ضربه بزنند و باید راه را بر اقدامات و توطئه‌های آن‌ها ببندیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


بخشایش خاطرنشان کرد: اجرای صحیح قانون و نظارت دقیق دستگاه‌های نظارتی می‌تواند تا حدود زیادی جلوی اختلاس گران و ویژه خواران را بگیرد و باید برای تحقق آن‌همه نهادها و سازمان‌ها پای‌کار باشند.


انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه