اخبار داغ

مسئول موکب شهدا سوادکوه خبر داد

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۱۲ هزار زائر اربعین حسینی

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۱۲ هزار زائر اربعین حسینی
مسئول موکب شهدا سوادکوه و سوادکوه شمالی از ارائه خدمات درمانی به بیش از ۱۲ هزار زائر اربعین حسینی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رمضانی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ به بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی موکب شهدای سوادکوه اشاره و اظهار کرد: این خدمات شامل اسکان، پذیرش درمان، تغذیه، فعالیت‌های فرهنگی و حراستی- حفاظتی بود که بیشترین فعالیت موکب در بخش درمان صورت گرفت و توانستیم به ۱۲ هزار نفر خدمات درمانی ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت اقامتی موکب ۱۵ هزار نفر در روز است، افزود: فعالیت‌های زیر ساختی موکب از ۱۰ مهرماه به کمک خادمین آغاز و از ۱۵ مهرماه خدمات‌رسانی به زائرین شروع شد که تا پایان روز اربعین ادامه داشت.

مسئول موکب شهدا سوادکوه با اشاره به اینکه عملیات احداث موکب با کار شبانه‌روزی طی ۴ تا ۵ روز انجام گرفت، خاطرنشان کرد: بالغ  بر ۲ هزار و ۷۰۰ متر فضای مسقف به همراه سرویس بهداشتی مناسب برای زائرین حسینی فراهم شد.

رمضانی بیشترین مراجعه کنندگان را افراد بومی معرفی کرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی این موکب از جمله مداحی، تواشیح، برگزاری نماز جماعت، دکلمه، قصه نویسی، خاطره گویی، نقاشی، زیارت عاشورا، دعای توسل، دعای ندبه و سخنرانی بوده است.

وی میزان رضایتمندی زائرین از خدمات آشپزی موکب شهدا سوادکوه را عالی ارزیابی کرد و افزود: بهره‌برداری از بهترین تیم آشپزی باعث رضایت ۹۰ درصدی زائران حسینی در کربلا شد.

مسئول موکب شهدا سوادکوه ادامه داد: در بخش پذیرش خدمات‌دهی با شماره‌گذاری افراد بود به عنوان مثال برای پیداکردن افراد در هنگام شب نیازی به برهم زدن آرامش زائرین نبود و از طریق شماره‌ها فرد مورد نظر شناسایی و فراخوان می‌شد.

رمضانی یادآور شد: در بخش تاسیسات اقداماتی از جمله تامین برق به وسیله ژنراتور، تامین آب به وسیله لوله‌کشی به طول ۱۰۰ متر و ذخیره آن به وسیله ۳ منبع بزرگ بوده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه