اخبار داغ

رئیس حوزه هنری لرستان:

جلد سوم کتاب «بلدچی» رونمایی می‌شود

جلد سوم کتاب «بلدچی» رونمایی می‌شود
رئیس حوزه هنری لرستان گفت: جلد سوم کتاب «بلدچی» رونمایی و در بازار عرضه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین امیدی پور در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهارداشت: در حوزه ادبیات پایداری، امسال نیز فعالیت‌مان را مانند سال‌های گذشته ادامه دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: طی سال‌های اخیر از انتشار آثار متعدد با کیفیت پایین به شدت پرهیز کردیم و سعی کردیم آثاری را منتشر کنیم که دارای کیفیت هنری بالایی باشد بر این اساس کتاب «بلدچی» را کلید زدیم؛ به دنبال این هستیم که امسال جلد سوم را هم به بازار عرضه کنیم و باچاپ مجدد شاهد عرضه مجموعه سه جلدی این کتاب باشیم.

,

رئیس حوزه هنری لرستان کتاب «بلدچی» را یک منبع پژوهشی خیلی خوب دانست و بیان کرد: مجموعه بلدچی چندین هزار صفحه است و بزرگترین روایت دفاع مقدس کل کشور محسوب می‌شود با انتشار جلد چهارم این اثر، ما هیچ کتاب دفاع مقدسی را در سطح کشور نداریم که در این حجم کار شده باشد.

,

وی عنوان کرد: کتاب‌های «خاطرات روشن»، «باد و خاکستر» و «بی‌نشان» با حمایت حوزه هنری لرستان منتشر شده‌ است؛ در بخش پژوهش علاوه بر بررسی فرهنگ و هنر استان لرستان، حمایت از پایان نامه‌ها و رساله های دانشجویان را در دستور کار داریم و از رساله‌ها و پایان نامه‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حمایت می‌کنیم.

,

امیدی پور با تاکید بر تاثیرگذاری فراوان آثار هنری تجسمی مانند نقاشی، طراحی، گرافیک، خوشنویسی، کاریکاتور و عکاسی تصریح کرد: هدف بر این است که آثار تا حد امکان دیده شوند بنابراین تصمیم گرفتیم تا علاوه بر نگارخانه ای که در خود مجتمع فرهنگی حوزه هنری وجود دارد این آثار را در قالب نمایشگاه‌های خیابانی و در مکان‌های مخلتف مانند محل برگزاری نماز جمعه، خیابان‌ها و پار ک‌های شهر به مناسبت‌های مختلف در معرض دید عموم قرار دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه