اخبار داغ

مرگ خاموش ۳ برادر فراهانی

مرگ خاموش ۳ برادر فراهانی
۳ برادر بر اثر استنشاق گاز زغال در فراهان فوت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان فراهان از فوت ۳ برادر بر اثر استنشاق گاز زغال خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سرهنگ عیسی آبادی افزود: این سه برادر در داخل یک چادر در دشتی واقع در اطراف روستای تبرته شهرستان بودند که در اثر استنشاق گاز زغال جان خود را از دست دادند.
,
 
,
با شروع فصل سرما خبر‌های ناگوار مرگ در رختخواب، مرگ در حمام و یا مرگ در حال تماشای تلویزیون تیتر خبر‌های حوادث می‌شود؛ حوادثی که با اندکی توجه و دقت می‌توان جلوی آن‌ها را گرفت.
,
 
,
بی توجه بودن به هشدار‌های کار شناسان ایمنی موجب شده تا استان مرکزی در رتبه‌های اول مرگ و میر‌ها بر اثر گاز گرفتگی قرار گیرد.
,
 
,
به گفته رضایی، مدیرکل پزشک قانونی استان مرکزی استان مرکزی بعد از خراسان شمالی و سمنان سومین استان از نظر تعداد مرگ و میر بر اثر گاز گرفتگی است.
,
 
,
توجه به هشدار‌های کارشناسان ایمنی می‌تواند تاثیر زیادی در کاهش این گونه مرگ و میر دلخراش و تاسف برانگیز داشته باشد.
,
 
,
ایجاد راه عبور هوا برای موارد استفاده از زغال و بررسی اتصالات و بست‌های مربوط به لوله‌ها و شیلنگ‌های گاز، آزمایش نشت گاز با کف و اسفنج، در وسایل گاز سوز و دقت به اینکه آیا شعله وسیله گاز سوز آبی می‌سوزد یا خیر از جمله روش‌هایی است که می‌تواند در جلوگیری از گاز گرفتگی کمک کند.
,
 
,
همچنین نصب و کنترل صحیح دودکش‌های بخاری وسایل گاز سوز که جریان گاز منواکسیدکربن را از خود عبور می‌دهد تا حدود بسیاری از میزان خطر گاز گرفتگی جلو گیری می‌کند.
,
 
,
حالت تهوع، سردرد، سرگیجه از علایم گاز گرفتگی چه با گاز زغال چه با گاز شهری هستند و اگر در محیط بسته که با وسیله گاز سوز گرم می‌شود قرار گرفتید و دچار این حالات شدید درب‌ها و پنجره‌ها را باز کنید و هرچه سریعتر از محیط خارج شوید و با شماره‌های ۱۲۵ و ۱۱۵ تماس بگیرید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه