اخبار داغ

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران اعلام کرد

فرود نخستین پرواز بازگشت زائران مازندرانی اربعین تا ساعتی دیگر/هیچ پروازی لغو نشد

فرود نخستین پرواز بازگشت زائران مازندرانی اربعین تا ساعتی دیگر/هیچ پروازی لغو نشد
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه تا ساعتی دیگر، نخستین هواپیمای حامل زائران مازندرانی از نجف در فرودگاه ساری به زمین می‌نشیند؛ گفت: تاکنون، خبری از تاخیر در زمان پرواز به ما اعلام نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعدالله وطن‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: تا ساعتی دیگر، نخستین هواپیمای حامل زائران مازندرانی از نجف در فرودگاه ساری به زمین می‌نشیند.

وی افزود: تاکنون، خبری از تاخیر در زمان پرواز به ما اعلام نشده است و طبق برنامه، این هواپیما، در ساعت 10:15 دقیقه صبح امروز در فرودگاه ساری می‌نشیند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خاطرنشان کرد: در روزهای 22 و 23 مهرماه، تعداد 260 زائر مازندرانی از ساری به مقصد نجف جهت حضور در راهپیمایی اربعین، از طریق سفر هوایی اعزام شدند.

وطن‌خواه بیان کرد: طی روز آتی نیز، دومین هواپیمای در نظر گرفته شده جهت بازگشت زائران مازندرانی از نجف به ساری پرواز خواهد کرد.

وی در خصوص احتمال افزایش تعداد پروازهای بازگشت از مقصد نجف به ساری گفت: تاکنون و تا این لحظه، درخواستی از سوی شرکت‌های پروازی به ما اعلام نشده است.

به گفته مدیرکل فرودگاه‌های مازندران، تمام پروازهای داخلی به مقصد و مبدا مازندران برقرار است و علیرغم بارندگی‌، شرایط دید خوب است و هیچ پروازی لغو نشده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه