اخبار داغ

تقدیر صیادان بندر بستانه از امداد رسانی ویژه تکاروان نیروی دریایی سپاه

تقدیر صیادان بندر بستانه از امداد رسانی ویژه تکاروان نیروی دریایی سپاه
بعد از ان که تکاوران نیروی دریایی سپاه ۳۵۰ صیاد طوفان‌زده را در نزدیکی جزیره فارور نجات دادند ، تعاونی صیادی وحدت بستانه به نمایندگی از صیادان این بندر ا با ارسال لوح تقدیری به سردار عمویی ،فرمانده ویژه تیپ تکاوری نیروی دریایی از وی و نیروهایش تقدیر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ بعد از ان که تکاوران نیروی دریایی سپاه ۳۵۰ صیاد طوفان‌زده را در نزدیکی جزیره فارور نجات دادند ، تعاونی صیادی وحدت بستانه به نمایندگی از صیادان این بندر ا با ارسال لوح تقدیری به سردار عمویی ،فرمانده ویژه تیپ تکاوری نیروی دریایی از وی و نیروهایش تقدیر کرده و خواستار تداوم بهره مندی جامعه صیادان و مردم این بندر از خدمات ارزنده سردار در این جایگاه ارزنده عمویی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

متن این تقدیر به شرح زیر می باشد.

,

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر بزرگوار جناب سردار حاج صادق عمویی فرماندهی سپاه دریایی جزیره فارور
بدینوسیله به نمایندگی از جامعه صیادی بندر بستانه بر خود لازم می دانیم به مصداق "من لم یشکرالمخلوق، لم یشکر الخالق" و به پاس خدمات مخلصانه، صادقانه و بی وقفه شما در امداد و یاری رسانی به شناورهای صیادی گرفتار در طوفان مهرماه98، صمیمانه ترین قدردانی و تشکر را به رسم ادب تقدیمتان نماییم.

,
,
,

باشد که همگی سربازی فداکار برای مقام عظمای ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظل توجهات و الطاف حضرت بقیت الله(عج) باشیم و از شما برادر با اخلاص مشتاقانه خواهشمندیم کمافی السابق برادران و همکاران را از فیض وجود خویش بهره مند فرمایید.

,

سربلند باشید و پایدار، محفوظ باشید و برقرار.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه