اخبار داغ

گزارش دانا از واکنش توییتری به حرکت خاص بازیکن پرسپولیس؛

دسته گل مهدی ترابی در بین کاربران شبکه های اجتماعی دست به دست شد/ سلبریتی بودن به سبک جوان خوب فوتبال ایران

دسته گل مهدی ترابی در بین کاربران شبکه های اجتماعی دست به دست شد/ سلبریتی بودن به سبک جوان خوب فوتبال ایران
بازی دیروز دو تیم باشگاهی فوتبال پرسپولیس و پیکان در لیگ برتر فوتبال با حاشیه جالبی همراه بود که به سرعت با هشتگ #مهدی_ترابی مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازی دیروز دو تیم باشگاهی فوتبال پرسپولیس و پیکان در لیگ برتر فوتبال با حاشیه جالبی همراه بود که به سرعت مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهدی ترابی، بازیکن پرسپولیس پس از گلزنی در این دیدار نوشته‌ پیراهن زیرین خود را در معرض دید رسانه‌ها و تماشاگران گذاشت؛ که روی عبارت "تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری" نقش بسته بود.

,

ترابی درخصوص شادی پس از گلش در این مسابقه عنوان کرد: این حرکت کاملاً دلی بود. می‌خواستم به بعضی از مسئولان و برخی از مردم گوشزد کنم که تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری است. این کارم اصلاً سفارشی نبود، بلکه خواسته خودم و دلی بود. من آدم سیاسی نبوده و ورزشی هستم.

,

پرویز مظلومی بازیکن و مربی اسبق تیم استقلال هم ضمن تقدیر از حرکت مهدی ترابی گفت: هر بازیکنی اعتقادی دارد و می‌تواند آن را به جوانان دیگر منتقل کند. فکر نمی‌کردم ترابی اینقدر رفتار پخته داشته باشد و اینگونه پشت مملکت و رهبرش باشد ولی نشان داد در عین جوانی، بازیکنی با تجربه‌ است. انصافاً از حرکت او لذت بردم.

,

در ادامه بخشی از توئیت‌های کاربران فضای مجازی در تحسین این حرکت مهدی ترابی که در عرض چند دقیقه موجب ترند شدن هشتگ‌ #مهدی_ترابی شد را مشاهده می‌کنید:

,

, , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه