اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین:

هفتمین جشنواره ملی "رسانه‌های دیجیتال رضوی" برگزار می‌شود

هفتمین جشنواره ملی "رسانه‌های دیجیتال رضوی" برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: هفتمین جشنواره "رسانه‌های دیجیتال رضوی" از سری برنامه‌های هفدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) با مضمون جلوه‌های فرهنگ رضوی در قزوین برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی اظهار کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد، هفتمین جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در فضای مجازی را با عنوان #امام_رضا_را_دوست_دارم برگزار می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، هم‌افزایی فعالان عرصه فضای مجازی در ترویج آموزه‌های دینی و اهل بیت علیه السلام به ویژه امام رضا(ع) در جامعه، تجلیل از فعالان فضای مجازی در حوزه گسترش فرهنگ رضوی و تولیدکنندگان آثار فاخر با رویکرد فرهنگ دینی و تولید محتوا با رویکرد ارزشی، دینی و انقلابی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین عنوان کرد: ارزش‌های اخلاقی(صداقت، امانتداری، کرامت انسان‌ها، حفظ آبروی افراد، رزق حلال) و ضدارزش‌های اخلاقی (دروغ، خیانت در امانت، تهمت و افترا، حرام‌خواری)، ارزش‌های اجتماعی (روابط اجتماعی، روابط خانوادگی، روابط با گروه دوستان، وقف، کار و تولید، مسئولیت پذیری، محیط زیست)، ارزش‌های حاکمیتی (اهداف نظام اسلامی، عدالت، رسیدگی به امور مردم، روابط متقابل مردم و مسئولان)، زیارت (زیارت عارفانه، خاطرات سفر زیارتی، دلنوشته‌های زیارت، واگویه‌های زیارت، زیبایی و معنویت حرم مطهر، شفاعت) از جمله موضوعاتی است که می‌توان برای شرکت در جشنواره از آنها استفاده کرد.

,

وی تاکید کرد: برای اینکه موضوعات مناسبی تهیه شود علاقمندان می‌توانند از منابعی مانند آموزه‌های قرآن کریم، احادیث اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) و سخنان و آثار بزرگان، صاحب‌نظران، اندیشمندان و هنرمندان برای تولید و انتشار آثار مناسب در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن­‌های فرهنگی، هنری و رسانه­‌ای استفاده کنند.

,

اسماعیلی بیان کرد: آثار منتشره در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن­‌های پرمخاطب فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با هشتگ امام_رضا_را_دوست_دارم، امام_رضا، امام_رئوف در قالب‌های عکس نوشته، متن، گرافیک و اینفوگرافی، ویدئو و نماهنگ(کلیپ)، پویانمایی(انیمیشن) و موشن گرافیک باید منتشر شود.

,

وی بیان کرد: علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 02833691404-02833370197 دبیرخانه جشنواره رضوی تماس بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه