اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان:

کفش‌های تولیدی هیدج به کشورهای همسایه صادر می‌شود/ ارتقای کیفیت تولید کفش راه توسعه این صنعت را هموار می‌کند

کفش‌های تولیدی هیدج به کشورهای همسایه صادر می‌شود/ ارتقای کیفیت تولید کفش راه توسعه این صنعت را هموار می‌کند
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت بازار کشورهای همسایه گفت: کفش‌های تولیدی هیدج به کشورهای همسایه صادر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه 140 واحد صنفی و صنعتی در تولید کفش هیدج فعالیت می‌کنند اظهار کرد: فعالیت این واحدها در این شهر باعث شده هیدج با عنوان قطب تولید کفش معرفی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براستفاده از ظرفیت بازار کشورهای همسایه تصریح کرد: کفش‌های تولیدی در هیدج علاوه بر بازار داخل روانه بازار مصرف کشورهای همسایه می‌شود.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان جلوگیری از واردات را بهترین فرصت برای توسعه صنعت کفش دانست و افزود: تولید کنندگان باید از این فرصت استفاده کنند و کار خود را با افزایش کیفیت تولید توسعه دهند.

,

وی ابراز کرد: اجرای سیاست‌های مناسب ارزی و جلوگیری از واردات، فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان کفش جهت توسعه فعالیتها و توجه به بازار مصرف در کشورهای خارجی ایجاد کرده است.

,

فغفوری با بیان اینکه مشکل تولیدکنندگان این عرصه مورد توجه قرار گرفته است عنوان کرد: با بررسی و رفع مشکلات مرتبط با تامین تسهیلات بانکی و نظام مالیاتی از یکسو و توجه تولیدکنندگان به سلیقه بازار مصرف و افزایش کیفیت راه گشای توسعه فعالیتهای خوشه کفش استان است.

,

وی با تاکید براینکه تولید کنندگان باید بازار هدف را خوب بشناسند و متناسب با آن بازار تولید داشته باشند افزود: در خصوص رفع مشکلات این حوزه صنعت پیگیری مجدانه صورت خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه