اخبار داغ

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج):

#حب_الحسین_یجمعنا تلاش ژست‌بگیران غربی برای حصر رسانه‌ای اربعین را ناکام گذاشت

#حب_الحسین_یجمعنا تلاش ژست‌بگیران غربی برای حصر رسانه‌ای اربعین را ناکام گذاشت
فرمانده سپاه استان اصفهان گفت: غرب با وجود ژست آزادی بیان، هر پیام و صدایی که حس کند در تضاد با تفکراتش است را به طور کامل سانسور می کند، اما #حب_الحسین_یجمعنا حصر رسانه ای اربعین را شکست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مجتبی فدا در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با اشاره به جهانی شدن حماسه اربعین حسینی و حضور میلیونی عاشقان اهل بیت(ع) از ملیت ها و کشورهای مختلف در این مسیر، اظهار کرد‌: از دیدگاه مقام معظم رهبری، راهپیمایی اربعین موضوعی بی نظیر و جهانی و زمینه ساز گسترش معرفت حسینی و تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: راهپیمایی عظیم اربعین، آیینی تمدن ساز و ضداستکباری است که پایه های تمدن غربی به سرکردگی آمریکا و عمال آن در منطقه را به لرزه درآورده است.

,

وی با بیان اینکه غرب با وجود ژست آزادی بیان، هر پیام و صدایی که حس کند در تضاد با تفکراتش است را به طور کامل سانسور می کند، عنوان کرد: مافیای رسانه ای غرب کوچک ترین اتفاقات در ایران را بزرگنمایی کرده و سعی در تخریب چهره ایران اسلامی و محور مقاومت در منطقه دارد، اما در برابر پیاده روی اربعین به عنوان بزرگ ترین اجتماع جهانی موجود در جهان کر و کور می شوند و تلاش دارند انوار آن را مخفی کنند.

,

وی ادامه داد: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، منطق امام حسین(ع)، منطق دفاع از حق و ایستادگی در مقابل ظلم، طغیان، گمراهی و استکبار است و جوانان دنیا امروز تشنه این منطق هستند که بر همین اساس امسال عاشقان اباعبدالله(ع) در کنار این همایش عظیم دهها میلیونی تلاش کردند تا مردم جهان واژه پر مفهوم و وحدت بخش «حب الحسین یجمعنا» را به عنوان اولین کلید واژه پر تکرار جهان در شبکه اجتماعی مشاهده کنند.

,

فرمانده سپاه استان اصفهان این حرکت را دستاوردی بزرگ و ماندگار دانست و گفت: همانطور که مراسم جهانی اربعین با حضور مردم و به صورت مردمی برگزار می شود، حصر رسانه ای این همایش جهانی هم توسط جوانان انقلابی فعال در فضای مجازی شکسته شد تا مردم جهان با این حرکت عظیم جهانی آشنا شوند.

,

سردار فدا این اقدام را تجربه ای مثبت و ماندگار برای شکستن انحصار رسانه ای صهیونیست ها در جهان دانست و گفت: بسیاری از مردم جهان و ملت ها در تحریف رسانه ای محض نسبت به جنایات صهیونیست ها و آمریکا قرار دارند که باید از بستر و فرصت فضای مجازی برای روشنگری و آگاه سازی ملت ها استفاده کرد.

,

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) در ادامه با اشاره به ترند شدن واژه «رهروان حججی» در کشور به همت جوانان و فعالان انقلابی فضای مجازی اظهارکرد: فعالان فضای مجازی استان اصفهان، با هدف یادآوری رشادت های شهدای مدافع حرم، به ویژه شهید حججی عزیز برای انتقال فرهنگ و تفکر انقلاب اسلامی و دفاع از حریم آل الله، پویشی با واژه «#رهروان_حججی» راه انداختند که بلافاصله مورد توجه فعالان فضای مجازی و رسانه ای کشور قرار گرفت و توانست به عنوان واژه برتر کشور در شبکه اجتماعی توییتر پس از «حب الحسین یجمعنا» قرار گیرد که اقدامی قابل تامل و تحسین برانگیز بود.

,

سردار فدا اذعان کرد: امروز فضای مجازی باید به عنوان بستر و ابزاری برای زدن تودهنی به دشمنان تبدیل شود که حضور جوانان انقلابی در این عرصه و گرفتن ابتکار عمل از دشمنان برکات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

,

وی در پایان این دستاورد بزرگ را به تمام فعالان فضای مجازی و عرصه رسانه استان تبریک گفت و اظهار کرد: انقلاب اسلامی با حضور جوانان و نوجوانان در گام دوم انقلاب و در فضای مجازی همانند دیگر عرصه ها، سربلند خواهد شد و این فضا زمینه ای برای آگاهی و روشنگری ملت ها و مردم جهان درمورد تفکر اسلام ناب محمدی و آرمانهای انقلاب اسلامی و ایجاد تمدن نوین اسلامی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه