اخبار داغ

سایه نحس مثلث شوم سعودی-صهیونیستی-آمریکایی بر سر لبنان

سایه نحس مثلث شوم سعودی-صهیونیستی-آمریکایی بر سر لبنان
مردم منطقه غرب آسیا باید کاملا مراقب حرکات و شیوه‌های اعتراضی خود باشند چراکه سعودی‌ها و آمریکایی‌ها با هماهنگی کامل با رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد اغتشاش، به هم ریختگی و سقوط دولت‌های این منطقه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس اتفاقاتی که در لبنان از روز پنجشنبه تاکنون رخ داده به نظر می‌رسد برنامه سریالی است که توسط سعودی‌ها و آمریکا‌یی‌ها در کشورهای عضو مقاومت رهبری می‌شوند علی‌رغم مشکلات اقتصادی که به دلایل گوناگون اعم از تحریم اقتصادی که از جانب آمریکابی‌ها انجام شده دولت لبنان را مجبور به افزایش مالیات در فضای مجازی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 لبنان از کشورهایی است که مردم آن استفاده قابل توجهی از فضای مجازی دارند و این موضوع باعث شد تا بهانه‌ای دست گروه‌هایی بر ایجاد ناآرامی در لبنان باشیم، مسائل این چنینی در کشورهای مختلف قطعا طی یک روز یا یک شب حل و فصل نخواهد شد. این موضوع را باید مدیران ارشد مخالف حرکت‌های نظام سلطه و بالاخص کشورهای جغرافیای غرب آسیا بدانند که کوچک‌ترین اقدامی مسائل اقتصادی را می‌تواند دچار فراز و نشیب کرده و مورد سوءاستفاده جریان‌های وابسته به سعودی‌ها و آمریکایی‌ها قرار گیرد.

,

 

,

, ,

 

,

می توان گفت تشابهی میان اتفاقات اخیر لبنان و اتفاقات دو هفته گذشته عراق وجود دارد، این تشابه را می‌توان در تغییر شعارها از درخواست‌های اقتصادی به موضوعات سیاسی و امنیتی عنوان کرد، نکته حائز اهمیتی که در ناآرامی‌های اخیر لبنان وجود دارد این است که برخی در فضای مجازی ادعا کردند، حزب‌الله در خیابان‌ها با نظام سیاسی لبنان  مخالف است.

,

این در حالی است که سیدحسن نصرالله با سخنانی آب پاکی را روی تمام شایعات ریخت، و تأکید وی بر حفظ دولت فعلی لبنان درست است، وی اعلام کرد، حزب‌الله علی‌رغم این‌که درک بالایی از مشکلات اقتصادی لبنان دارد و خودنیز در رنج است اما درشرایط کنونی هیچ‌گاه به خیابان‌ها نخواهد آمد مگر آنکه اتفاق ویژه‌ای رخ دهد تا حزب‌الله به عنوان معترض به خیابان‌ها بیاید.

,

سید رضا صدرالحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا در این باره گفت: حفظ دولت کنونی لبنان در دستور کار حز‌ب‌الله است و باید این اتفاقات و شرایط را بیشتر به سوءمدیریت‌های دولت حریری توجه کرد. البته گروه‌ها و جریان‌های مختلف از جمله حزب سوسیالیست ترقی‌خواه به رهبری ولید جنبلاط، حزب قوات لبنان به رهبری سمیر جع‌جع و برخی از اعضای جریان المستقبل در اجرای تصمیمات عربستان و آمریکا مبنی بر ضربه زدن به مقاومت و همپیمانانش و دولت مشروع لبنان را در دستور کار قرار داده‌اند.»

,

 

,

, ,

 

,

وی افزود: قطعا حل مشکلات اقتصادی یکی از موضوعات اساسی است و در همین رابطه میشل عون به عنوان رئیس جمهور جمعه شب با تعدادی از نمایندگان معترض گفت‌وگو و اعلام کرد، درباره موضوع افزایش مالیات حتما برخورد منطقی و تجدید نظر کلی صورت خواهد گرفت.

,

صدرالحسینی در پایان گفت: مردم منطقه غرب آسیا باید کاملا مراقب حرکات و شیوه‌های اعتراضی خود باشند چراکه سعودی‌ها و آمریکایی‌ها با هماهنگی کامل با رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد اغتشاش، به هم ریختگی و سقوط دولت‌های این منطقه هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه