اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل؛

اجرای 282 طرح محرومیت زدایی در استان اردبیل/ نیازمندان جهت توانمندسازی به کمیته امداد معرفی می شوند

اجرای 282 طرح محرومیت زدایی در استان اردبیل/ نیازمندان جهت توانمندسازی به کمیته امداد معرفی می شوند
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل از اجرای 282 طرح محرومیت زدایی توسط گروه های جهادی در استان اردبیل خبرداد و گفت: مشارکت نواحی بسیج، گروه‌های جهادی، خیرین و مردم استان در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی شایسته قدردانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، علی پیرجاهد مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح روند اجرایی پروژه های محرومیت زدایی در استان اردبیل پرداخت و گفت: در راستای رفع محرومیت و خدمت به مردم استان اردبیل اجرای پروژه‌ها وطرح‌های محرومیت‌زدایی در دستور کار سازمان بسیج سازندگی و نواحی مقاومت بسیج سپاه استان قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه ۲۸۲ پروژه محرومیت‌زدایی در سالجاری توسط بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی  در استان اردبیل اجرا شده است گفت: انجام آب‌رسانی،احداث خانه محروم و خانه عالم، غسالخانه،مدرسه، مسجد و کارگاه اقتصاد مقاومتی از جمله پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان اردبیل است.

,

پیرجاهد در ادامه سخنان خود از مشارکت گروه‌های جهادی استان جهت اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی قدردانی کرد و گفت: مشارکت نواحی بسیج، گروه‌های جهادی، خیرین و مردم استان در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی شایسته قدردانی است.

,

وی ضمن قدردانی از مشارکت کمیته امداد استان در طرح های محرومیت زدایی نیز گفت: در راستای توانمندسازی نیازمندانی که تحت پوشش کمیته امداد استان نیستند، افراد متقاضی تسهیلات  بعد از شناسایی به کمیته امداد معرفی می شوند. 

,

پیرجاهد به طرح ترویج فرهنگ قرآنی و فراگیر کردن آموزش قرآن کریم در بین آحاد و اقشار مختلف مردم استان نیز اشاره کرد و گفت: ۵۰۰ هزار جلد قرآن به همراه لوح فشرده آموزشی قرآن کریم با همکاری گروه‌های جهادی  در مناطق هدف توزیع شده است.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه