اخبار داغ

در نشست دهیاران و شوراها با مسئولان مطرح شد:

ضرورت توجه ویژه دهیاری ها به فناوری های نوین در جهت توسعه فضای کسب وکار+تصاویر

ضرورت توجه ویژه دهیاری ها به فناوری های نوین در جهت توسعه فضای کسب وکار+تصاویر
مدیرکل روستایی و شوراهای استانداری کهگیلویه وبویراحمد در نشست با دهیاران و شوراهای شهرستان لنده گفت: توجه به آموزش و مهارت اموزی مهمترین راهبرد در پیشبرد اهداف جامعه است و روستاهای ما باید در این حوزه مشارکت اگاهانه داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،امروز و با حضور مدیرکل روستایی و شوراهای استانداری کهگیلویه وبویراحمد، فرماندار، بخشدار مرکزی و موگرمون نشست صمیمی با دهیاران و شورای روستاهای شهرستان لنده در سالن اجتماعات شهرداری لنده برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
در این نشست دارا کریمی نژاد با اشاره به ظرفیت ها و زیرساخت های روستایی گفت:  توسعه روستاها مرهون ترویج فرهنگ مشارکت پذیری است که باید همراه با رونق تولید باشد.
,
 
,
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:توسعه زیر ساخت ها در روستا نیازمند هدف گذاری ها و ایندهدنگری های در حوزه توسعه روستایی است.
,
 
,
وی گفت:توجه به استارت اپ ها یکی از مهمترین نیازهای روز جوامع روستایی است که باید از ظرفیت ها و ابتکارات استفاده کنند.
,
 
,
کریمی نزادگفت:توجه به کسب و کار نوین می تواند در روستاها باعث تحول افرینی باشد و لازمه ان حضور فعالانه در حوزه است.
,
 
,
مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:ما از سال ۹۵بخشنامه ای با همکاری پست بانک برای استفاده از تسهیلات هشت درصدی در حوزه های اشتغال باید کمک بگیرند و در جهت توسعه شهرستان کمک کنند.
,
 
,
وی گفت:مدیران ما برای دادن مجوزها ضعیف ترین مدیران در جهان هستند چرا که برای اعطای مجوز های توسعه ای چنان سخت گیری می کنند که نتایج همه این سخت گیری های بخشنامه ای نمی شود حاصل می شود.
,
 
,
کریمی نژاد گفت:آنچه برای ما مهم است بحث توجه به حقوق عامه مردم است و باید دهیاران، مدیران و مسئولان در این حوزه یار و مددکار مردم باشند.
,
 
,
وی گفت:اجرای طرح های توسعه ای در روستاها باعث شد که بخش اعظمی از مشکلات اشتغال جوانان در آینده رفع شود که نیازمند حضور اگاهانه است.
,
 
,
مدیرکل روستایی و شوراهای استانداری کهگیلویه وبویراحمدگفت : مهمترین مبحث در توسعه جامعه اصحاب رسانه است چرا که رسانه زیر بنای اصلی پیشرفت و توسعه جامعه است.
,
 
,
در ادامه نیز سید خدادوست موسوی در ادامه با اشاره به نقش مهم دهیاران در روستاها گفت:عدم ریسک پذیری ما در روستاها مهمترین  عامل عدم توسعه یافتگی ما است.
,
 
,
وی گفت:توجه به زیرساخت های استاراپی می تواند عاملی برای مدیریت منابع و افزایش توسعه روستایی را به همراه خواهد داشت.
,
 
,
فرماندار شهرستان لنده گفت: مهمترین سند چشم انداز روستاها منابع فکری دهیاری در جهت توسعه روستاها است.
,
 
,
وی گفت:دوستداریم در محور توسعه قرار بگیریم ولی حاضر نیستیم از  خودمان مایه بگذاریم تا بتوانیم در مسیر توسعه قرار گیریم 
,
 
,
در ادامه نیز تعدادی از دهیاران در خصوص مسائل حقوقی ، استخدامی، عدم همکاری شوراها و سایر مباحث درون سازمانی به بحث و گفت و گو پرداختند.
,
 
,
ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه