اخبار داغ

مسئول دبیرخانه حمایت از کرسی های نظریه پردازی اردبیل خبرداد:

رشد ۵.۵ برابری نظریه پردازی در اردبیل/ ارائه دو طرح نوآورانه توسط اساتید دانشگاه محقق اردبیلی

رشد ۵.۵ برابری نظریه پردازی در اردبیل/ ارائه دو طرح نوآورانه توسط اساتید دانشگاه محقق اردبیلی
مسئول دبیرخانه حمایت از کرسی های نظریه پردازی دانشگاه محقق اردبیلی از رشد ۵.۵ برابری نظریه پردازی در اردبیل خبرداد و گفت: برای اولین بار از زمان راه اندازی کرسی های نظریه پردازی در دانشگاه محقق اردبیلی، دو طرح نوآورانه نیز در این دانشگاه آرائه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، علی خالق خواه مسئول دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه محقق اردبیلی عصر امروز در جمع خبرنگاران از رشد 5.5 برابری نظریه پردازی اساتید دانشگاه اردبیل خبرداد و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 14 کرسی نظریه پردازی در دانشگاه برگزار شده است که از میان مقالات ارائه شده 8 مقاله جهت اجرا شدن تایید شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کرسی های نظریه پردازی در سه سطح علمی ترویجی، نظریه پردازی و نوآوری و نقد برگزار می شود، گفت: کرسی های نظریه پردازی در رشته های علوم انسانی و هنر و معماری ارائه می شود و از آنجایی که کمیته کرسی های نظریه پردازی استان در دانشگاه محقق اردبیلی است بقیه دانشگاه های استان نیز از این طریق به ارائه نظریه می پردازند.

,

خالق خواه به معرفی مقالات تایید شده پرداخت و گفت:تبیین مصادیق اصلی ایام الله در قرآن کریم  تالیف امین فتحی،نسبت اخلاق و معرفت از نگاه معرفت شناسان فضیلت گرا  تالیف اکرم عسکر زاده، الگوی پیشنهادی برای بهبود عملکرد ورزشکاران در کنترل استرس آن ها تالیف  رضا فرضی زاده، بررسی مصادیق افساد فی الارض در عصر حاضر تالیف ایران سلیمانی،نقش اندازه های آنتروپومتریک در استعدادیابی شناگران نخبه تالیف محسن برغمدی و  شعور حیوانات و بهشت و جهنم حیوانات تالیف حجت الاسلام سیف اله مدبر از جمله مقالات تایید شده هستند که در پاییز سالجاری اجرا خواهند شد.

,

وی با بیان اینکه برای اولین بار از زمان راه اندازی کرسی نظریه پردازی در دانشگاه محقق اردبیلی 2 عنوان طرح نوآورانه توسط اساتید این  دانشگاه ارائه شده است،گفت: این طرح ها توسط حسین قمری و امیرعلی جعفرنژاد  ارائه شده است.

,

خالق خواه در ادامه سخنان خود به استقبال اساتید دانشگاه های اردبیل از کرسی های نظریه پردازی اشاره کرد و گفت: اعضای هیات علمی بیشترین استقبال را از کرسی های نظریه پردازی داشته اند.

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه