اخبار داغ

در بیانیه ای صورت گرفت؛

قدردانی بسیج اساتید استان ایلام از حماسه سازان اربعین ۹۸

قدردانی بسیج اساتید استان ایلام از حماسه سازان اربعین ۹۸
بسیج اساتید دانشگاه های استان ایلام در بیانیه ای از از حماسه سازان اربعین ۹۸ تقدیرو تشکر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، بسیج اساتید دانشگاه های استان ایلام در بیانیه ای از  از حماسه سازان اربعین ۹۸ تقدیرو تشکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

متن بیانیه بدین شرح است:
 
السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک
 
اربعین امام حسین (ع) از گذشته در میان شیعه و تقویم وفاداران به امام حسین(ع) اعتبار داشته و شناخته شده است.
 
سنتی که امروز در کربلا و بعد از هزاران سال با قدرت و با حضور میلیونی دلدادگان امام حسین(ع) بر پا است.
اجتماع عظیم و میلیونی اربعین به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی امام المسلمین آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) نشانه اراده پروردگار بر نصرت امت اسلامی است.
 
اربعین چون جاذبه و مغناطیسی همه دل ها را از اقصی نقاط عالم به سوی خود مجذوب کرده و به بزرگ ترین منبع قدرت نرم جهان اسلام و تشیع تبدیل کرده است، ولایت مداری، عشق، و دلدادگی، وحدت و همدلی، مردم داری، مدیریت جهادی، سبک زندگی علوی، و.. در آن موج می زند.
 
در اربعین همه ی آزادیخواهان و حق خواهان با تأسی از حسین (ع) ریشه کنی ظلم را در جهان فریاد می زنند. زائران کوی دوست با خود سازی و دگر سازی جامعه نمونه مهدوی را به جهانیان عرضه می دارند.
 
راهپیمائی میلیونی اربعین در سال 1398 در شرایطی برگزار شد که جبهه استکبار با بایکوت خبری آن و با فتنه انگیزی به دنبال ایجاد شکاف در جبهه مسلمانان در این اجتماع عظیم برآمد اما با هوشیاری مسلمانان خاصه ملت بزرگ عراق این توطئه خطرناک نیز ناکام ماند و بار دیگر اربعین با شکوهتر از هر سال در کمال همدلی، آرامش، و امنیت برگزار شد.
 
حضور میلیونی هم وطنان عزیزمان در این اجتماع عظیم به این راهپیمایی حال و شکوه خاصی داده  است، ایران اسلامی معطر به نام و یاد حسین (ع) از این چشمه فیاض بهره مند گشته و موجب ارتقا قدرت و عمق استراتژیک انقلاب اسلامی در جهان امروزی گردیده است.
 
استان ایلام به عنوان دروازه عتبات عالیات و پایتخت عشق و دلدادگی از زائران حسینی چون نگینی در آسمان ایران می درخشد و نام وآوازه ایلام و مهران را در ژئوپولتیک شیعه پررنگ و پر آوازه ساخته است.
 
بسیج اساتید دانشگاه های استان ایلام ضمن سپاس بی دریغ از الطاف الهی به خاطر برپایی این اجتماع عظیم و میلیونی مراتب سپاس و امتنان خود را از هدایت های مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید در برپایی این مراسم بزرگ معنوی اعلام می دارد.
بی شک در این هنگامه، عشق و خدمت مدیران و مسئولان استان ایلام خاصه مردم مؤمن و ولایی استان نقش بی بدیل و انکار ناپذیر داشته است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 بسیج اساتید دانشگاه های استان ایلام به مصداق من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق از تلاش ها و مساعی مسئولان استانی، خاصه حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی تبار نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام، استاندار محترم ایلام، سردار شاکرمی فرمانده محترم سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان و مجموعه پاسداران و بسیجیان سخت کوش، ستاد مرکزی اربعین استان، مدیران کل ادارات و نهادهای انقلابی، فرماندهان محترم نظامی، انتظامی و امنیتی، مدیران محترم مواکب، اصحاب رسانه، علما و روحانیت معظم، صدا و سیما، کادر درمانی، نیروهای خدماتی و امدادرسان، اقشار مختلف مردم عزیز و ... مراتب سپاس و قدردانی خود را ابراز داشته و امید دارد از رشحات معنوی و فرهنگی این منبع فیض همواره بهره برداری شایسته صورت پذیرد.
بی شک ایجاد مرکزی برای رصد تحولات اربعین در ابعاد مختلف و زمینه سازی برای تعالی این اجتماع عظیم در سال های بعد باید از اولویت های متولیان و برنامه ریزان اربعین باشد. انشاالله
 
انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه