اخبار داغ

بسترسازی برای رفاه عمومی یا پاتوق معتادان+تصاویر

بسترسازی برای رفاه عمومی یا پاتوق معتادان+تصاویر
در شهر سوق دو پارک عمومی وجود دارد که هر دوی آن‌ها بیشتر به صحرای خشک و بی آب و علفی شباهت دارند و کمتر کسی رغبت ورزش و تفریح در آن ها را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس وجود اماکن عمومی یکی از ضرورت های هر شهری است و به احتساب جمعیت هر شهر باید اماکن ورزشی و تفریحی مناسبی در شهرها ساخته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در شهر سوق دو پارک عمومی وجود دارد که هر دوی آن ها بیشتر به صحرای خشک و بی آب و علفی شباهت دارند و کمتر کسی رغبت ورزش و تفریح در آن ها را دارد. به غیر ازظاهر پارک ها امنیت بسیار ضعیف آن ها موجب ترس خانواده ها از ورود به این پارک ها می شود.

,

 

,

, ,

 

,

پارک مالیات که در حاشیه شهر سوق قرار دارد یکی از این اماکن است که کم توجهی و عدم نظارت صحیح بر آن موجب شده که چراغ های روشنایی آن توسط عده ای شکسته و مدتی است که پرندگان در آن ها لانه کرده اند.

,

یکی از مسئولین بخش سوق در همین زمینه به خبرنگار صبح زاگرس گفت: بارها چراغ های این پارک تعویض شده است اما عده ای از جوانان به هر دلیلی اقدام به شکستن آن ها می کنند.

,

متاسفانه در حاشیه بودن پارک مالیات شهرداری سوق باعث شده که افراد لاابالی و معتادین از این مکان رفاهی استفاده کرده ودرآن به استعمال مواد مخدر می پردازند و این مکان به بستر مناسبی برای برخی از این افراد تبدیل شده است.

,

 

,

, ,

 

,

یکی از شهروندان سوقی که خانه آن ها در مجاورت پارک قراردارد درهمین زمینه گفت: بسیاری از اوقات شبانه روز به علت حضور برخی از جوانان لاابالی احساس امنیت نمی کنیم و اجازه نمیدهیم که فرزندانمان در این مکان حتی رفت و آمد داشته باشند چرا که خطرات زیادی در این مکان متوجه آن هاست.

,

به گفته برخی از شهروندان بارها مشاهده شده که برخی از جوانان از شهرهای دیگر در این پارک اقدام به خرید و فروش مواد مخدر نیز می کنند اما نهاد های مسئول در این زمینه یا فعالیتی انجام نمیدهند یا اگر انجام میدهند ثمری در پی ندارد.

,

گفتنی است در گذشته برخی از جوانان شهر سوق در اقدام ابتکاری در اتاقک موجود در این پارک اقدام به برگزاری کلاس های ترک اعتیاد با حضور برخی از افراد مصرف کننده می کردند و اکنون این کلاس ها نیمه راکد مانده اند.

,

تصاویر تکمیلی؛

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه