اخبار داغ

فرمانده انتظامی سبزوار خبر داد:

دستگیری هشت تن از اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت در سبزوار

دستگیری هشت تن از اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت در سبزوار
فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از دستگیری هشت تن از مخلان نظم و امنیت شهرستان که تا کنون متواری بوده اند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین بیات مختاری در گفت و گو با صبح توس؛ با بیان اینکه این افراد در پی عربده کشی و تهدید همشهریان با سلاح های سرد و گرم سلب آسایش از همشهریان سبزواری کرده بودند اظهارداشت پس از تحت تعقیب قرار گرفتن این افراد بنای فرار از چنگال قانون را داشتند و مدتی متواری بودند تا اینکه در عملیات های متعدد دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین اولویت های پلیس برخورد با افرادی است که امنیت جامعه را برهم می زنند ادامه داد: به دلیل حساسیت بالای موضوع زبده ترین ماموران پلیس مامور به انجام این اعملیات شده و این هشت نفر به دام پلیس افتادند.

,

بیات مختاری با بیان اینکه انتشار تصاویر و ایجاد رعب و وحشت همزمان در فضای حقیقی در فضای مجازی نیز توسط این افراد شکل میگرفت تصریح کرد: این موضوع سبب شد تا همکاران پلیس فتا هم به پرونده ورود کرده و با رصد اطلاعاتی دقیق و شناسایی هویت و مکان اختفای آنها طی عملیات ضربتی اقدام به دستگیری آنها کردند.

,

فرمانده انتظامی سبزوار همچنین ادامه داد: در هنگام دستگیری دو قبضه  اسلحه شکاری از محل مخفیگاه این اراذل کشف و به همراه انها برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح تحویل شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه