اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان:

حب الحسین یجمعنا یک شعار جهانی است/ ضرورت ورود جدی فرزندان انقلاب اسلامی به عرصه فضای مجازی

حب الحسین یجمعنا یک شعار جهانی است/ ضرورت ورود جدی فرزندان انقلاب اسلامی به عرصه فضای مجازی
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: شعاری که مربوط به امام حسین علیه السلام باشد یک شعار جهانی می شود که حب الحسین یجمعنا مصداق همین مسئله است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله مصطفی محامی در گفتگو با عصرهامون ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی افزود: حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به عنوان یک نماد اسلامی است که در روایات آمده، یکی از درب های بهشت هستند که این درب بیشترین جمعیت را نیز پوشش می دهد و البته یکی از مصادیق آن همین حرکت میلیونی زائرین در اربعین است که دل میلیون ها مشتاق را به سمت خود جمع می کند.
 
 
وی تصریح کرد: اکنون دولت های استکباری از گسترش اسلام و بیداری اسلامی که در جهان شکل گرفته هراسانند؛ زیرا این حرکت پایه های قدرت آنان را متزلزل می کند و سلطه آنان بر منابع و سرمایه های اسلامی را به مخاطره می اندازد.
 
خطیب جمعه زاهدان ادامه داد: دشمنان هرچیز که باعث گسترش اسلام شود را خطرناک می دانند و به مقابله با آن می پردازند که یکی از این راه ها نیز مقابله با رسانه ای شدن اربعین حسینی است.
 
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: یکی از مصادیق بارز روشنگری اسلامی این پیاده روی میلیونی زائرین اربعین است که موجب وحدت کشورهای اسلامی و پیوند دل های آنان شده است.
 
وی افزود: این حرکت عظیم، مقدمه تشکیل تمدن نوین اسلامی و ان شاءالله زمینه ساز ظهور حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد شد و به همین جهت دشمن در صدد مقابله با آن است و امسال نیز تلاش کردند با درگیری در کشور عراق مردم را از حضور در راهپیمایی منصرف کنند که با هوشیاری مردم این تلاش آنان بی نتیجه ماند.
 
آیت الله محامی تاکید کرد: قطعاً تمام این تلاش هایی که دشمنان در مقابله با اربعین می کنند، به خاطر ترس از دست دادن قدرتشان است.
 
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: فضای مجازی از چند جهت دارای اهمیت است؛ این فضا هم از نظر گستردگی و هم از نظر دسترسی آسان آن و همچنین بابت تاثیرگذاری که در فکر و ذهن مخاطبان دارد بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد.
 
وی افزود: از این ابزار اگر به درستی استفاده شود بسیار کار ساز و موثر خواهد بود و در مقابل اگر در راه باطل نیز استفاده شود اثرات مخرب زیادی خواهد داشت.
 
آیت الله محامی تصریح کرد: با توجه به نفرات زیاد و سرمایه گذاری گسترده دشمنان، آن ها با تمام توان از فضای مجازی علیه جهان اسلام و مستضعفین جهان به خصوص ایران اسلامی استفاده می کنند و یکی از عرصه هایی که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره کردند که دشمن در آن آرایش جنگی گرفته همین فضای مجازی است.
 
وی افزود: طبعاً فرزندان انقلابی ایران اسلامی و البته فرزندان اسلامی امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه در هر مکان که باشند؛ می بایست پا در این عرصه بگذارند و از آن بر علیه دشمن استفاده کنند و لازم است سربازان انقلاب به عرصه فضای مجازی ورود جدی کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امام حسین علیه السلام اکنون اختصاص به شیعیان ندارد، بلکه موجب وحدت امت اسلامی و بالاتر از آن موجب وحدت برای همه آزادی خواهان جهان شده است و کسانی که می خواهند با ظلم و استکبار مقابله کنند دل در گرو مکتب حضرت اباعبدالله علیه السلام دارند.
 
آیت الله محامی در پایان خاطرنشان کرد: جوانان با شور و نشاط جوانی که دارند اگر در کنار ایمان و اعتقاد و انگیزه قوی خود، اقدام مناسبی در راستای معرفی امام حسین علیه السلام و جهانی شدن شعار " حب الحسین یجمعنا" انجام دهند یقیناً موفق خواهند شد.
 
انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه