اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد:

۵۰۰ اخطار ساخت و ساز غیرمجاز صادر شد/ تخریب ۱۲ مورد

۵۰۰ اخطار ساخت و ساز غیرمجاز صادر شد/ تخریب ۱۲ مورد
مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: 12 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در راستای حفاظت از اراضی طبیعی در بروجرد تخریب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزت‌الله نباتی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: یکی از اقدامات جهاد کشاورزی جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز است که در این راستا ۵۰۰ مورد اخطاریه توقف عملیات ساخت و ساز در بروجرد صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: متاسفانه افرادی سودجو اقدام به ساخت و سازهای غیر مجاز کرده بودند که برای ۱۴ مورد پرونده قضایی تشکیل و با همکاری دادستان و نیروی انتظامی تاکنون ۱۲ مورد از ساخت و سازهای غیر مجاز تخریب شده است.

,

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد تصریح کرد: ۱۴ مورد ساخت و ساز غیر مجاز به مساحت ۱۶۳۹ متر بوده است که پنج مورد آلاچیق و فنس کشی به مساحت ۳۱۵ متر، پنج مورد تغییر کاربری به مساحت ۱۱۶ متر، یک مورد بنا به مساحت ۵۰ متر مربع و یک دیوارکشی نیز به متراژ ۵۰ متر تخریب شده است.

,

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری را از اهداف جهاد کشاورزی برشمرد و گفت: متاسفانه عده ای در مناطق طبیعی و خوش آب و هوای بروجرد مانند گلدشت به صورت غیر مجاز اقدام به تغییر کاربری و ساخت و ساز غیر مجاز می کنند که با آنها برخورد و موارد ساخته شده تخریب می شود.

,

وی بیان کرد: امسال اخطارهای لازم برای جلوگیری از ساخت و سازها بیشتر شده و همچنین تخریب موارد ساخت و ساز غیر مجاز نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه