اخبار داغ

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی:

۶۱ درصد جمعیت آذربایجان‌غربی تحت پوشش بیمه سلامت هستند

۶۱ درصد جمعیت آذربایجان‌غربی تحت پوشش بیمه سلامت هستند
مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی از پوشش ۶۱ درصدی جمعیت استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، نادر نانبخش صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بیمه سلامت، اظهار داشت: در حال حاضر، ۶۱ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: ۷ درصد هزینه‌های بیمه‌ای آذربایجان‌غربی برای بیماران خاص صرف می‌شود و این در حالی است که ۸۵ درصد جمعیت تحت پوشش سرانه‌ای دریافت نکرده‌اند.

,

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی، با اشاره به برنامه‌های هفته بیمه سلامت در استان، عنوان کرد: دوم آبان‌ماه همایش بیمه سلامت با حضور مسئولان در ارومیه برگزار می‌شود.

,

وی، بیان داشت: بیمه اجباری سلامت بر اساس مصوبه هیئت دولت و بر اساس برنامه ششم برای افرادی که فاقد بیمه درمان هستند و تحت پوشش هیچ‌یک از سازمان‌های بیمه‌گر نیستند را شامل می‌شود.

,

نانبخش، گفت: حدود ۱۰ درصد جمعیت کشور شامل بیمه سلامت می‌شوند که در کشور حدود ۸ میلیون را شامل می‌شود و در استان ما نیز حدود ۳۰۰ هزار نفر هستند اما تصور می‌شود در آذربایجان‌غربی تنها ۵ درصد جمعیت فاقد بیمه باشند.

,

وی، خاطرنشان کرد: در آذربایجان‌غربی ۵۲ هزار نفر مددجوی معرفی شده کمیته امداد که ۵۰ درصد  آن حدود ۲۴ هزار و ۹۲۵ نفر می‌شوند، دفترچه بیمه سلامت دریافت کرده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه