اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران خبر داد

ارسال 130 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر مازندران/برگزیدگان استانی و ملی تجلیل می‌شوند

ارسال 130 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر مازندران/برگزیدگان استانی و ملی تجلیل می‌شوند
مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه تاکنون 130 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شده است، گفت: این جشنواره در 8 محور و 8 قالب مجزا ویژه اصحاب رسانه استان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمهدی حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: تاکنون در سطح ملی، جشنواره ابوذر در 4 دوره برگزار شده است و امسال این جشنواره برای نخستین‌بار از سوی بسیج رسانه در مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: طی سال گذشته در مجموع، 20 هزار اثر از استان‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره در کشور ارسال شد که عدد بسیار مطلوبی بوده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه این جشنواره در 8 محور و 8 قالب مجزا ویژه اصحاب رسانه استان برگزار می‌شود؛ خاطرنشان کرد: دفاع مقدس و جبهه مقدس، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، محرومیت‌زدایی، بسیج و حوزه اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن‌شناسی و دستاوردهای انقلاب اسلامی از محورهای اصلی این دوره از جشنواره ابوذر در سطح استان است.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون نزدیک به 130 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است؛ اعلام کرد: فعالان رسانه‌ای استان می‌توانند آثار تولیدی در قالب‌های کلیپ، گزارش، خبر، عکس، مستند، یادداشت، کاریکاتور، موشن گرافی را در بازه زمانی 12 بهمن‌ماه سال 1397 تا 20 آبان ماه سال جاری به این جشنواره ارسال کنند.

حق‌شناس تصریح کرد: جدا از تقدیر از برگزیدگان اول تا سوم هر یک از محورهای مذکور در سطح استانی، آثار برگزیده به دبیرخانه کشوری جشنواره ابوذر جهت داوری در سطح ملی نیز ارسال خواهد شد که از نفرات برگزیده ملی نیز جداگانه به صورت کشوری تقدیر خواهد شد.

وی متذکر شد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید از طریق پیام‌رسان تلگرام و سروش به آدرس@resaneabozarmazandaran و یا با ارسال رایانامه به آدرس الکترونیکی sbr.mazandaran@gmail.com اقدام کنند.
 
مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران آخرین‌ مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 20 آبان ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: بسته به تعداد آثار ارسالی، امکان تمدید مهلت ارسال آثار نیز وجود دارد که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

به گفته حق‌شناس، اختتامیه این جشنواره استانی طی هفته بسیج به میزبانی شهرستان چالوس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه