اخبار داغ

در کارگروه اجتماعی و سلامت مطرح شد؛

عملکرد ضعیف دستگاه‌های اجرایی زنجان در پیشگیری از تضییع حقوق شهروندی

عملکرد ضعیف دستگاه‌های اجرایی زنجان در پیشگیری از تضییع حقوق شهروندی
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: در زمینه پیشگیری از تضییع حقوق شهروندی عملکرد دستگاه های اجرایی استان زنجان ضعیف تر بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، مسیح الله سلطانی امروز در چهارمین جلسه مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان زنجان، اظهارداشت: الزامات قانونی ارزیابی عملکرددستگاه ها در خصوص حقوق شهروندی و صیانت از حریم امنیت عمومی به همه استان ها ارسال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی با بیان اینکه۹ برنامه در حوزه حقوق شهروندی بررسی می شود،افزود: درمجموع ۲۸ شاخص در این حوزه برای بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی مورد توجه بود.
,
این مسئول با بیان اینکه در حوزه عفاف و حجاب ۱۰ برنامه مورد بررسی قرارگرفت، افزود: در مجموع ۳۰ شاخص در این خصوص مورد ارزیابی قرار گرفته است.
,
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به ارزیابی ۵۳ اداره در زنجان و ۲۸۰ اداره در شهرستان ها، ادامه داد: در زمینه پیشگیری از تضییع حقوق شهروندی عملکرد دستگاه ها ضعیف تر بوده است.
,
 
,
*عملکرد ضعیف دستگاه های اجرایی زنجان در زمینه حمایت از آثار فرهنگی
, *عملکرد ضعیف دستگاه های اجرایی زنجان در زمینه حمایت از آثار فرهنگی, *عملکرد ضعیف دستگاه های اجرایی زنجان در زمینه حمایت از آثار فرهنگی,
سلطانی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی استان در زمینه حمایت از تولید آثار فرهنگی و هنری و ارائه مشاوره در بخش عفاف و حجاب ضعیف عمل کرده اند.
,
وی با بیان اینکه اداره کل امور اقتصادی، تامین اجتماعی و جهادکشاورزی در حوزه حقوق شهروندی سه اداره برتر معرفی شده اند،افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره)،صدا و سیمای مرکز زنجان و سازمان جهاد کشاورزی در حوزه عفاف و حجاب از دستگاه های برتر محسوب می شوند.
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به اجرای سومین مجمع سلامت استان زنجان،افزود: اجتماعی کردن سلامت از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.
,
پرویز قزلباش بیان داشت: شناسایی و تقدیر از برترین های حوزه سلامت در این مجامع پیگیری می شود.
,
وی خاطرنشان کرد: تفریح سالم و با نشاط،سلامت روان و سلامت اجتماعی شعار سومین مجمع سلامت استان و شهرستان ها محسوب می شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه